העולם מצחיק אז צוחקים: יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן וח"כ דודי אמסלם, שניהם מהליכוד, הפכו בשנה האחרונה לשניים מהחברים הכי מוכרים ומתוקשרים במשכן הכנסת. אין אולפן טלוויזיה שהשניים האלו לא ביקרו בו, וכמובן שהם מושכים גם אש אליהם בהתאם. השניים אף זכו לאחרונה לחיקוי כפול בתוכנית "ארץ נהדרת", וכידוע, אין אישור גדול מזה להצלחה.



המתיחה של ח"כ ביטן

היום (שני) הוכיח ביטן  שהוא לא רק פוליטיקאי מוכשר, אלא גם איש תקשורת מפוספס. יו"ר הקואליציה הגיש תוכנית בת שעתיים ב-103FM, בה ענה לשאלות המאזינים. מה שהוא לא ידע, כמו שאומרים, שאחד ה"מאזינים" הוא חברו אמסלם, שהחליט למתוח אותו. לא נגענו. 





ח"כ דוד ביטן: "שלום"
 
ח"כ דודי אמסלם: "שלום לך חבר הכנסת דוד ביטן,  אני מאוד מכבד אותך, אני עוקב אחרי הפעילות שלך ואני מחזק את ידיך בכל פועלך. אני עוקב אחריך גם ב'ארץ נהדרת"
 
ח"כ דוד ביטן: "מה זאת אומרת אתה עוקב אחרי ב'ארץ נהדרת'? זו תוכנית סאטירה"


ביטן, היום באולפני 103FM. צילום: 103FM
ביטן, היום באולפני 103FM. צילום: 103FM


 
 
ח"כ דודי אמסלם: "אני רוצה לשאול אותך פעם אחת ולתמיד - מי יותר שמן, אתה או אמסלם? באמת אבל"
 
ח"כ דוד ביטן: "אני יותר שמן כי הוא עשה ניתוח לקיצור קיבה לפני שנתיים. 'ארץ נהדרת' החליטו לעשות אותו יותר שמן ממני. אבל בנימת 'ארץ נהדרת' אני רוצה לומר לך 'סחה רגע', 'אם זה לא קרה זה לא קרה'

ח"כ דודי אמסלם: "האם אתה אוהב את הלוק הרזה או השמן?"
 
ח"כ דוד ביטן: "אני אוהב את הלוק של עצמי. אשתי בקשה ממני לעשות קיצור קיבה, אז שאלתי אותה אם היא רוצה להרוס לי את המוניטין. מי איתנו על הקו?"
 
ח"כ דודי אמסלם: "זה דודי אמסלם בחייאת ביטן. לא זיהית אותי?"

ח"כ דוד ביטן: "לא זיהיתי, לפחות הייתי בסדר, אמרתי שאתה יותר רזה ממני. כל הכבוד שיחקת אותה"
 
ח"כ דודי אמסלם: "אני רוצה לומר למאזינים שאני מת עליך ושמדובר באיש נדיר עם לב ענק. נפגש מחר".

עריכה: איתמר זיגלמן