זה נשמע כמו קומדיה בריטית לא מוצלחת, אך הסיפור הזה אירע באמת. ובכיכובו סוס אחד אומלל, שלא הבין בכלל מה קורה סביבו. הסוס פאסיירו מברזיל הוכנס לתא מעצר בכלא, לאחר שנבהל ובעט בלי כוונה ברכב של אישה וגרם לו נזק. לא רק זאת, להפתעתו של בעליו של הסוס, הוכנס לכלא כאחרון העבריינים והואשם בגרימת נזק לרכוש. 

על פי הדיווחים בברזיל, פאסיירו נכלא לבקשת בעלת הרכב, שדרשה שהסוס יוחזק במעצר עד שבעליו ישלם על הנזק. "חבר ביקש לקחת את הסוס לסיבוב ולא ראיתי כל בעיה בהשאלתו", סיפר הבעלים של הסוס, וויליאם דוס סאנטוס, וטען שהמעצר היה "מגוחך לחלוטין ומוגזם". לדבריו, כאשר החבר רכב עלה פאסיירו הוא נבהל ובעט לאחור, ופגע בטעות ברכב. בעקבות זאת האישה "התקשרה למשטרה ושוטר עצר את הסוס שלי ולקח אותו לתחנת המשטרה". 



כשדוס סאנטוס הגיע לתחנת המשטרה הצבאית, נבהל לגלות את הסוס שלו כלוא בתא מעצר כמו היה פושע מן השורה. הבעלים ההמום טען שפאסיירו לא קיבל אוכל ושתייה במשך כל הזמן ששהה בכלא, וכן סבל כי התא היה צפוף ולא אפשר לו לזוז,  "חיית המחמד שלי לא קיבלה אוכל ושתייה ולא היה מסוגל לזוז במרחק הצר". אך השוטרים בתחנה הכחישו שהסוס קיבל יחס רע. 


כאשר הבעלים ביקש לשחרר את הסוס מכלאו, הסבירו לו השוטרים כי יעשו זאת רק לאחר שישלם על הנזק שנגרם למכונית. כששאל את אחד השוטרים האם זה הליך מקובל עצור בעל חיים על עבירה, ענה לו השוטר "בוודאי שזה לא הליך נורמטיבי לעצור סוס", אמר השוטר. "פחתנו חקירה כדי להבין בדיוק מה קרה". לאחר המקרה, דיווח דוס סאנטוס לארגון רווחה מקומי למען בעלי חיים עליו ופרסם סרטון מתא המעצר,  שעורר המון אמוציות, כאשר חלק צחקו על המקרה ואחרים זעמו על כך ואמרו כי מדובר בהתעללות מזעזעת.