בדרך כלל תאונות דרכים מסתיימות בצורה טרגית - במוות או בפציעה קשה - עבור כל הצדדים, אבל לעתים המזל מאיר פנים עבור כל המעורבים בתאונה, ומה שעלול היה להיגמר באסון מסתיים בפגיעות יחסית קלות. לאחרונה, תאונה מחרידה בה היו מעורבים בני משפחה ופיל הסתיימה באורך קל יחסית, ולא גבתה חיים. בעלי הרכב, אוטאי ביטטאקראו, בן ה-32 סיפר שבדיוק היה בדרכו חזרה מהעבודה הביתה, יחד עם בתו ואשתו, כשהבחין בבעל החיים המגודל על הכביש. הוא ניסה לעצור, אך כבר היה מאוחר מדי, והרכב התנגש במלוא העצמה בחיה הענקית, לחרדתם של המשפחה והפיל האומלל.

"היינו מעט נסערים בגלל התאונה, אבל המחשבה הראשונה שלנו הייתה על הפיל", סיפר אוטאי, שהוסיף: "היו הרבה פילים שחצו את הכביש ואני כל כך מצטער שלא ראיתי את הפיל הזה בזמן. הוא פשוט רץ אל הכביש. הוא בטח חשב שיספיק לעבור בזמן". 



ואכן, לאחר ההתנגשות, רווח לו ולמשפחתו לראות שהפיל שרד, אך אוטאי חזר לשם למחר, כדי לוודא שהכל בסדר. כשעשה זאת, הוא הבחין בשלושה פילים, כשאחד מהם פצוע ברגלו השמאלית. "זו הייתה הקלה אדירה לראות שהפיל חי והולך", הסביר. לאחר מכן, הוא הזעיק למקום שומרי יערות כדי למצוא את הפיל ולטפל ברגלו הפצועה. האירוע המצמרר, שהתרחש במחוז נאקון ראצ'אסימה, צפונית-מזרחית לבנקוק, תועד במצלמת הרכב של אוטאי, וממנה נראה שאיש מהמעורבים לא יכול היה לשרוד תאונה מחרידה שכזו.