מסיבה מאוד לא ברורה, כאשר נשים מגלות שהבעל בוגד בהן הן בוחרות לנקום דווקא במאהבת, זרה מוחלטת, במקום להפנות את הזעם כלפי זה שנשבע להן אמונים. לאחרונה, אישה אחת מדרום מזרח סין, הבחינה במאהבת של בעלה בעיר זאנג'יאנג שבפרובינציית גואנגדונג. בשלב זה היא החלה למשוך בשערה ולנסות להוציא אותה מתוך רכבה, במהלך נסיעתה בכביש עמוס, מה שגרם לפקק תנועה במקום, למורת רוחם של שער הנהגים.


על פי הדיווחים בכלי התקשורת הסינים, האישה זעמה לא רק על כך שפגשה את המאהבת של הבעל, אלא על כך שזו העזה לנסוע ברכב הפרטי שלה. בשל הנסיבות, האישה הזועמת ניסתה שוב ושוב להוציא את הפילגש מהרכב, אך כשהבינה שלא תצליח לעשות זאת נכנסה לרכב יחד איתה והחלה להיאבק בה. כל הזמן הזה המאהבת דיברה בטלפון, יתכן שאף התקשרה לבעל לבקש את עזרתו או אולי למשטרה. הסרטון הסתיים בכך שהאישה נאבקה במאהבת בתוך הרכב.
 


האירוע כמובן תועד בידי עוברי אורח, שראו בכך בעיקר בידור להמונים, וכמובן שיוכלו להעלות לרשת ולקבל לייקים. אם כי היו מיני מעטים שהתקשרו למשטרה וניסו למנוע את האירוע. עם זאת, בשלב זה לא ידוע האם המשטרה אכן התערבה במריבה האלימה, או האם יוגשמו אישומים נגד האישה הזועמת או המאהבת. בסין, אישה לא יכולה לתבוע את בעלה על בגידה ולצאת מכך ברווח. אי לכך, נשים רבות במדינה זו מנסות למצוא נקמה בדרכים אחרות, גם אם הו אינן חוקיות.