אם אתם מתכננים למות בשלב כלשהו, כדאי לכם למות במכון לרפואה משפטית או בבית לוויות - מקומות אלו מוכנים ומצוידים בכל הדרוש וישמחו לקבל אתכם ולהעניק לכם שירות. נהג מכונית לוויות אחד כמעט הצליח במשימה, ומת בתאונה בדרך לבית הלוויות בזמן שהסיע לשם גופה. כעת נשאלת השאלה, מי הסיע לבית הלוויות את נהג הלוויות?

ריצ'רד צ'רסט, 59, היה בדרכו לבית לוויות בגרין, מיין, אבל לא הגיע לשם מעולם, לפחות לא בחיים. כאשר נסע על הכביש בדרכו ל"בית ההלוויות נלטון והווינס", התנגשה בו לפתע מאחור מכונית והעיפה אותו מן הכביש. על פי ה"ניו יורק פוסט", הכביש היה ממוקם על גבעה, והמכונית התדרדרה במורד הגבעה עד שהתנגשה בעצים. צ'רסט מת במקום. הנהג הפוגע, דונלד אסלין, בן 58, סבל מפגיעות קלות בלבד ולא נזקק לפינוי לבית החולים. נכון לעכשיו, לא ידוע האם אסלין נלקח לחקירה או האם יוגשו נגדו אישומים, כיוון שהחקירה בעיצומה.
 
הרכב הדרדר מן הכביש ונתקע בעצים. צילום מסך
הרכב הדרדר מן הכביש ונתקע בעצים. צילום מסך


במקרה הזוי אחר, צוות בית לוויות בפילדלפיה, פנסילבניה קיבל הנחיות קבורה מפוקפקות במיוחד - לקבור גופה עם סנדוויצ'ים. הבקשה הזו הייתה האחרונה של ריצ'רד לוסי, 76, שממש אהב סנדוויץ' לא כשר בשם "צ'יז סטייק". זמן מה לפני מותו, לוסי התלוצץ כי הסנדוויץ' כל כך טעים עד שהיה רוצה לאכול אותו גם לאחר מותו.

על פי ה-Philadelphia Inquirer , הוא נהג לנסוע בקביעות מעל שעתיים עד המקום שמכר את ה"ציז' סטייק" הכי טובים, Pat’s King of Steaks . לאחר שנפטר ממחלת לב, בנו ונכדו מילאו את בקשתו האחרונה, קנו שתי סנדוויצ'ים והניחו אותם בארון הקבורה לצד גופתו. כעת, הם וודאי מקווים, הוא נהנה בהם גם בחיים שלאחר המוות.