הורים אמורים לזהות את ילדיהם בכל מקום וכל מצב, זאת כמובן כל עוד אינם סובלים מאלצהיימר או סניליות. נסיבות נוספות שפוטרות הורים מלזהות את ילדיהם, הן כשהמראה החיצוני שלהם משתנה בצורה דרסטית. לאחרונה צעיר אחד מתאילנד כמעט גרם לאמו התקף לב, כשלא הצליחה לזהות אותו מרוב ניתוחים פלסטיים. לאחר זמן מה היא הבינה שזה הוא והתגובה שלה הייתה די מטרידה.



נופג'יט מונלין, תאילנד, 22, לא היה מרוצה מהמראה שלו מסיבות רבות. הוא נולד עם עיוות חמור בלסתו, פניו היו מלאים חצ'קונים, וגם האף שלו לדעתו היה  די גדול. בגלל המראה שלו, מונליו נמנע מלאכול ארוחות צהריים עם שאר העובדים במפעל בו עבד. ככלל, הביטחון העצמי שלו היה מאוד נמוך.  מעבר לפן האסתטי, העיוות בלסת לא היה רק מאוד בולט, אלא גם גרם לו להזיל ריר ללא שליטה וכן הפריע לו ללעוס כהלכה.




 
אי לכך החליט מונליו להשתתף בסדרת טלוויזיה בתאילנד שנקראת Let Me In T- במסגרתה אנשים עוברים ניתוחים פלסטיים שממומנים בידי התכנית. במקרה זה, מונליו עבר בין היתר ניתוח לתיקון העיוות בלסת וכן טיפול לפתרון בעיית הזלת הריר. לצד זאת גם עבר ניתוח אף, עפעפיים ומצח וכן טיפולים כדי להיפטר מהחצ'קונים הרבים.



משפחתו נחשפה למראהו החדש לראשונה מול המצלמות כמובן, בשביל הרייטינג. בדרך כלל, התגובות בתוכנית הן די חיוביות אבל במקרה זה, כאשר אמו ראתה את הבן "החדש" שלה היא כמעט ולא הצליחה לזהות אותו ובכתה מול המצלמות. היא הוסיפה שהיא דווקא מתגעגעת למראה הטבעי של בנה. "אני באמת מתגעגעת אליו ואני לא מעמידה פנים", אמרה האם. כששאלה אותו "זה אתה? זה באמת אתה?, ענה לה מונליו: "אמא את זוכרת אותי? תסתכלי עלי".
 


מונליו סיפר במהלך התכנית  שהניתוחים הרבים עזרו לו בכל המישורים בחיים. "אנשים אומרים שהפכתי אדם אחר. אני מרגיש הרבה יותר טוב", סיפר. "לפני זה אנשים אמרו לי שהפנים שלי לא נורמליות ושהחברה לא מקבלת אותי, כעת יש לי יותר חברים". אבל למרות כל השינויים, לדבריו, דבר אחד נותר זהה, וזה אהבתו לחברתו הטרנסג'נדרית מזה שלוש שנים. 

"היא דאגה לי. למרות שהיא לא אישה, היא בדיוק כמו אישה. היא הדבר הכי טוב עבורי", סיפר מונליו על חברתו המכונה "טאב" בת ה-26.  גם היא הגיעה לחשיפה הדרמטית של המראה החדש שלו, וסיפרה שהיא "לא פוחדת שהוא יעזוב אותי. בטחנו אחד בשנייה עוד מן ההתחלה".
 


אימו של מונליו פוגשת לראשונה את בנה לאחר הניתוחים הפלסטיים