בדרך כלל אנשים שנלחמים למען בטיחות בדרכים, יעשו הכל כדי שאיש לא ייפגע בכבישים. הם אומנם ינסו לזעזע את הציבור כדי שיבינו את חומרת הבעיה, אבל בוודאי לא ינסו לסכן חיי אדם בתהליך. אבל איש אחד קצת פסיכי מקלרמונט, פלורידה, החליט שאם רוצים למנוע ממשהו מסוכן לקרות, צריך קודם כל לגרום לו לקרות בכוונה. 


לברוס ג'ון הומר בן ה-61 נמאס שאנשים נוסעים בצורה מסוכנת בצומת עמוס, ולא עוצרים בתמרור העצור. בשל כך, בצעד נואש וחמום מוח במיוחד, הוא גרם בכוונה לתאונה חזיתית והתנגש בנהג שנכנס מולו בצומת.

על פי ה-dailycommercial, כאשר שוטרים הגיעו למקום, הוא הסביר להם שעשה זאת כי אנשים תמיד "נוסעים בצומת בלי לעצור בתמרור העצור, ואתם לא עושים כלום בנידון". הנהג בו הומר התנגש סיפר לשוטרים שלאחר התאונה, הומר ניגש אליו ואמר לו ש"עברת בתמרור עצור וזו הייתה התאונה העשירית בצומת. הם לא יעשו כלום בנידון עד שמישהו ימות". הוא גם סיפר שרכב כמעט פגע ברכבה של אשתו בעבר.
 
ברוס ג'ון הומר. צילום מסך
ברוס ג'ון הומר. צילום מסך

השוטרים סיפרו להגנתם שעצרו לפחות 70 נהגים מאז ינואר, בגלל שלא עצרו בתמרור עצור בצומת. "אף אחד לא רוצה להגיע לתאונה ולראות שמישהו נפגע או נהרג, אז אם אנחנו יכולים למנוע את זה, אנחנו עושים זאת", סיפר פראד ג'ונס ממשרד השריף של משטרת לייק רטונטי. בעקבות התאונה לה גרם, הומר נעצר באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות באמצעות נשק קטלני (הכוונה לכלי הרכב), וכן בנהיגה פרועה ומסוכנת. בשלב זה, לא ידוע מה יהיה עונשו.