בדרך כלל נהוג לחשוב על קשישות כשבריריות ועדינות וזקוקות להגנה, אבל אל תתנו למראה או לגיל להטעות אתכם. בימינו סבתות משתתפות בצניחה חופשית, רצות מרתון וזוכות בשיאי גינס. לא רק זאת, לפעמים הן גם שודדות בנק, כפי שקרה לאחרונה במערב פילדלפיה, פנסילבניה. אבל זו כלל לא הייתה הכוונה המקורית של אמילי קוקלי, 86, שנכנסה יום אחד לבנק רק כדי למשוך מזומנים. התמונה השתנתה כאשר חזרה לביתה והבחינה כי חסרים שם 400 דולרים, מה שכנראה העלתה את חמתה של הקשישה. קוקלי חזרה אל הבנק כשהיא נעזרת בהליכון שלה, שלפה אקדח ודרשה מהפקידים 400 דולר. 



על פי דיווח של "פוקס 29", אמילי אומנם קיבלה את הכסף שדרשה אך המשטרה הגיעה למקום במהרה ועצרה אותה. משפחתה הגיעה למקום וניסתה לנחם אותה, אבל היא הואשמה ללא חמלה כאחרון הפושעים הנאלחים. קוקלי הוכנסה למעצר באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות, שוד, איומים ועבירות נלוות. היא שחררה עצמה בערבות מאוחר יותר באותו היום.



איימה על הפקידים עם אקדח ודרשה 400 דולרים. צילום אינגאימג
איימה על הפקידים עם אקדח ודרשה 400 דולרים. צילום אינגאימג



בזמן המעצר בבנק, בעוד השוטרים חקרו אותה, משפחתה ההמומה הגיעה לנחמה. אבל הלקוחות המבוהלים היו פחות סלחניים. "היא הייתה עלולה לירות במישהו בטעות. אנשים מביאים לכאן ילדים" סיפר עד ראיה. אחר הוסיף ש"זה מאוד לא שגרתי. אף פעם לא שמעתי על שודדת בנקים בגיל כזה ועוד עם נשק". על פי המשטרה המקומית האקדח לא היה טעון, אבל היו לקשישה קליעים עבורו בתיק שלה. באירוע המשונה התערבו גם סוכני FBI, שהחרימו את הנשק שלה יחד עם הכסף שדרשה באיומים.