ילדים מסמלים בדרך כלל תמימות אינסופית וטוב לב. מי שצריך להגן עליהם מכל רע, בעיקר מפני פושעים נאלחים. אך מה עושים כאשר הילד הוא מי שצריך להגן על אחרים מפניו? לאחרונה, שוטרים מלואיסוויל, קאנטקי, הוכו בתדהמה, כאשר שמעו מבת עשר את המשפט "רציתי להרוג אנשים". את זה אמרה להם הילדה, לאחר שהתנגשה לדבריה במכוון בבית מגורים בו התגוררה משפחה עם חמישה ילדים.



על פי חדשות fox2now, חמשת ילדי המשפחה שהו בסלון הבית, כאשר הילדה, שנהגה בטנדר שגנבה מהוריה, התנגשה בו במלוא העצמה. אביהם, ג'ושוע פייט, שבדיוק חזר מהעבודה ושהה בחדר אחר, סיפר כי לדעתו הילדים ניצלו בזכות הספה. "הכרית החליקה ונוצר מאין חיץ. חלקה האחורי של הספה די גבוה ואני חושב שהילדים החליקו יחד עם הכריות", הסביר האב המודאג והוסיף ששמע את השוטרים מתחקרים אותה לאחר התאונה. "השוטרים התקשו להאמין למה שהיא אמרה. הוא אמר משהו כמו 'סליחה??' והיא אמרה - 'רציתי להרוג אנשים'". 



נזק כבד נגרם לבית בשל ההתנגשות. צילום מסך
נזק כבד נגרם לבית בשל ההתנגשות. צילום מסך


 
פייט ומשפחתו, שעדיין בהלם מוחלט מכל האירוע, מתכננים לתבוע את משפחת הילדה, גם בגלל הסכנה ששיקפה לילדיה וגם בשל הנזק הרב שנגרם לביתם. הוא הוסיף שהוא ומשפחתו סולחים לילדה אך יש להם רק בקשה אחת אותה לא קיבלו. "אנו רק רוצים התנצלות מצד המשפחה. לא שמענו בהם בכלל". בינתיים, הוא ושאר בני ביתו יאלצו לגור במקום אחר לפחות למשך חודש, עד שיסיימו לתקן את הנזק הרב שנגרם לביתם. על פי הדיווחים, אף אחד מהילדים, כולל הילדה שנהגה ברכב לא נפגעו.

בת המשפחה היחידה שהגיבה הייתה סבתא של הילדה, שסיפרה לכלי התקשורת המקומיים שלדעתה הילדה, שסובלת מאוטיזם, הושפעה מסרטון שראתה, בו דמות מצוירת גונבת מפתחות של מכונית. מאז שצפתה בסרטון, בני המשפחה החביאו מפניה את המפתחות כיוון שהיא ניסתה לגנוב אותם מספר פעמים בעבר. נכון לעכשיו, החקירה נמצאת בעיצומה

הספה שהצילה לכאורה את הילדים. צילום מסך
הספה שהצילה לכאורה את הילדים. צילום מסך