רוב האנשים כנראה ירתעו מכניסה למערכת יחסים עם פערי גילאים משמעותיים, אולי בגלל הסטיגמה והיחס של החברה, שרואה זאת לרוב בעין רעה. אבל למיכאלה מאטסון, 19, ו-וויליאם מאלדרה, 53, ממש לא מפריע מה חושבים עליהם, והם אפילו מתכננים להתחתן בקרוב. מאטסון, מאומהה, נברסקה, הכירה את וויליאם, מאלברטה, קנדה, דרך אתר הכרויות לפני שנה, ומאז הם בלתי ניתנים להפרדה.

בגלל המרחק ביניהם, מיכאלה ו-וויליאם התחילו את הקשר בהודעות, ואחרי זה עברו לווידאו-צ'ט בפייסבוק, וכך הם תקשרו במשך מספר חודשים. "בפעם הראשונה שראיתי את התמונה של וויליאם, חשבתי לעצמי 'וואו, הוא נראה טוב', ונמשכתי אליו כבר מההתחלה", סיפרה מיכאלה. "אהבתי את האף שלו, הוא חמוד ועקום - בגלל שאמו שברה לו אותו כשיהיה ילד. יש לו גם עיניים חומות מהממות שהן לחלוטין עוצרות נשימה". היא הסבירה שככל שעבר הזמן, היא הבינה שהיא מתאהבת בו, אבל "הוא עשה את הצעד הראשון ואמר אני אוהב אותך. אמרתי לו גם חודש לאחר מכן".

ההורים של מיכאלה מן הסתם לא שמחו על מערכת היחסים הזו, עם מי שמבוגר מספיק להיות אביה. כאשר היא סיפרה להם על וויליאם, נהג משאית במקצועו, הם עשו כל שביכולתם כדי למנוע מהשניים להתחתן - לקחו לה את הדרכון כדי שלא תוכל לטוס אליו, שלחו אותה לפסיכולוג ואף איימו לנשל אותה מהירושה. אך מיכאלה נהגה בניגוד לרצון הוריה, ועברה לקנדה לגור איתו. "בגלל שלקחו לי את הדרכון הייתי צריכה להוציא חדש, וחסכתי כסך כדי לעבור אליו", סיפרה מיכאלה. 

מצפים בקוצר רוח להתחתן. מיכאלה ווויליאם. צילום: פייסבוק
מצפים בקוצר רוח להתחתן. מיכאלה ווויליאם. צילום: פייסבוק

  
"מיד כשראיתי אותו בשדה התעופה עזבתי את המזוודות ורצתי אליו, הייתי כל כך נרגשת ושמחה שסוף סוף אנחנו נפגשים פנים אל פנים", סיפרה בהתרגשות. השניים התארסו זמן קצר לאחר מכן, ומתכננים להתחתן בשנה הבאה. לדבריה של מיכאלה, היא רוצה לתת להוריה זמן לעכל את הבשורה הלא קלה, ובינתיים נראה שזה עובד. הוריה סיפרו לה שהם לא מרוצים, אבל לא רוצים לאבד את הקשר איתה.

אבל לא רק הוריה הגיבו רע לקשר יוצא הדופן, גם אנשים זרים ברחוב מרימים גבה כשהם רואים אותם. "אנחנו לא מסתירים את היחסים בינינו ומראים חיבה בפומבי", הסבירה מיכאלה. "חושבים שאני הבת שלו די הרבה פעמים, אבל הוא מתקן אותם ואומר בגאווה שאני הארוסה שלו. אנחנו צוחקים והם מתנצלים". 

לא מפחדים להראות חיבה בפומבי. צילום: פייסבוק
לא מפחדים להראות חיבה בפומבי. צילום: פייסבוק


גם חבריה תהו על טיבו של הקשר ביניהם, ושאלו את מאטסון מה יכול להיות במשותף לבני זוג עם פער גילאים של 34 שנים. על זה היא ענתה ללא היסוס ש"יש לנו כל כך הרבה במשותף, זה כאילו אנחנו מסונכרנים האחד עם השנייה. שנינו אוהבים אוכל אירופאי, מכוניות יוקרה ומוזיקה, אני מנגנת בכינור והוא שר".  לדבריה, קשה לאנשים להבין יחסים עם פערי גילאים, אבל הם מבחינתם "באמת מאושרים, ומחכים בכיליון עיניים להתחתן".
 
ההורים לא קיבלו טוב את הבשורה. צילום: פייסבוק
ההורים לא קיבלו טוב את הבשורה. צילום: פייסבוק