במידה ולא נחתתם זה עתה על כדור הארץ, וודאי ששמתם לב לדיווחים הבלתי פוסקי על בית המלוכה הבריטי- וויליאם וקייט, המלכה אליזבת' וכעת גם הנסיך הארי וארוסתו הטרייה מייגן מארקל. הדיווחים האינסופיים על "מלוכת טראמפ" גם היא לא עוזרת, ובני המשפחה מהלכים אימים ברשתות החברתיות. אז אם גם לכם החבורה יצאה מכל החורים המלכותיים, וודאי תשמחו לשמוע על מלכה צנועה אחת שהיא הצעירה בעולם, וגרה במדינה שכנראה לא שמעתם עליה.

ג'טסון פמה, 27, מלכת המדינה בהוטן, היא נכון לעכשיו היא המלכה הצעירה בעולם, והוכתרה לתפקיד ב-2011, בגיל 21. למקרה שתהיתם, בהוטן זו מדינה אמיתית לחלוטין, והיא ממוקמת בהרי ההימליה, בדרום מזרח אסיה בין הודו לסין. את התואר האצילי קיבלה הוד מלכותה לאחר נישואיה למלך בהוטן, ג'יגמה קיזר נאמגייל ואנגצ'וק, שבהתאמה נחשב למלך הצעיר בעולם. מדובר במשפחה חובבת שמות ארוכים ומוזרים, ולבנם, שנולד ב-2016, קראו ג 'יגמה נמיגייאל וואנגצ'וק. אבל לא רק השמות שלהם יוצאי דופן, גם התארים שלהם לא בדיוק מה שנחשב בגדר הנורמה. כך למשל ואנגצ'וק אינו סתם מלך אלא "מלך הדרקונים", והוכתר לתפקיד בעל השם המגניב ב-2008.  
  


מעבר לתואר האצילי של פמה, היא חובבת אומנות מושבעת וגם מאוד אוהבת ללמוד. בעברה למדה פסיכולוגיה, היסטוריית האומנות באוניברסיטת ריג'נט בלונדון. כמו כן היא ידוע כמי שפועלת למען שמיררה על איכות הסביבה, שימור אתרים היסטוריים ועזרה לבעלי מוגבלויות. היא עלתה שוב לכותרות לאחרונה בגלל חשבון האינסטגרם הצבעוני שלה, שנותן חלון אלטרנטיבי לחייה משפחתה ומציג את פועלה. העובדה שיש לה חוש סטייל וגם יופי והיותה המלכה הצעירה בעולם, בהחלט תורמים לפופולריות האינסטגרם שלה.

 

The August desktop calendar and write-up from yellow.bt ❁ ❦ ❦ ❦ ❦ ❁ It is an exceptional joy to see our beloved Gyalsey grow up so quickly, which is why the best thing about August is certainly the monthly desktop calendar on yellow.bt, featuring this wonderful photograph taken during His Royal Highness’ first visit to Dechenphu Lhakhang. Dechenphu is the seat of one of Bhutan’s most important protective deities, Genyen Jagpa Melen, known colloquially to the people as Ap Genyen. The deity, whose colourful story includes encounters with some of the greatest saints in Bhutan, is especially important for children born in the Thimphu Valley. For children born in Thimphu, it is an important tradition to visit Dechenphu, and seek the protection of the deity. #HisMajesty #KingJigmeKhesar #HerMajesty #QueenJetsunPema #HRHGyalsey #JigmeNamgyelWangchuck #Bhutan #blessings #Dechenphu #guardian #deity #beloved #royalvisit #Thimphu

A post by Her Majesty Queen Jetsun Pema (@her_majesty_queen_of_bhutan) on


נוכל לקוות שבניגוד לשאר הזוגות המלכותיים, כולל הזוג טראמפ, פמה ובעלה עושים קצת יותר מלהטריד אנשים ברשתות החברתיות, ולהעלות תמונות וציוצים הזויים שלהם. אם כי, יש להודות שלפחות בייצוג התקשורתי של טראמפ של הרבה מאוד אקשן והפאדיחות שלו מאוד מאוד מצחיקות.  בניגוד להתנהלות שקטה ושלווה של משפחת מלוכה זו.

 

A student offers a painting of Their Majesties and The Gyalsey #KingJigmeKhesar #QueenJetsunPema #Gyalsey #Bhutan #Blessed #Punakha #Painting

A post shared by Her Majesty Queen Jetsun Pema (@her_majesty_queen_of_bhutan) on