אנשים בוחרים להתגרש בגלל סיבות שונות ומגוונות, חלקן מוזרות יותר מאחרות. לאחרונה גבר ביקש להתגרש מאשתו בגלל שלטענתו היא עצלנית ולא עושה כלום, מה שמאלץ אותו לעשות הכל בבית. אדיו אדיימו, כומר בן 38, סיפר בבית המשפט השבוע שהוא רוצה להתגרש כי אשתו לא עוזרת במטלות הבית, לא מטפלת בילדיהם ובאופן כללי לא נראה שנשארה ביניהם יותר מדי אהבה.



"אשתי היא אישה עצלנית. היא לא מטאטא את הבית, לא מכינה אוכל לילדים ולא מקלחת אותם", הסביר הכומר מהעיר אדו אקיטי, אשר בניגריה. לדבריו, אם הוא לא יבשל להם ילכו לישון רעבים. עם זאת, אדיימו לא פירט אם אשתו הייתה "עצלנית" מתחילת נישואיהם, או שמדובר בתהליך הדרגתי שהתרחש. 



על פי ה"דיילי פוסט" של ניגריה, השניים נשואים כבר תשע שנים, ויש להם שני ילדים משותפים, אחד בן חמש והאחר בן תשע. הכומר הסביר בבית המשפט שהוא מבחינתו ביצע את המוטל עליו כבעל, הן בכך שהעניק לה ילדים והן בכך ששילם נדוניה.


 
הבעל טען שהוא עושה הכל בבית. צילום: אינגאימג
הבעל טען שהוא עושה הכל בבית. צילום: אינגאימג


בנוסף לגירושים, אדיימו ביקש מהשופט משמורת מלאה על שני ילדיהם. אשתו מנגד נותרה שקטה לכל אורך המשפט, ולא הביעה את דעתה לכאן או לכאן. השופט, אוליינקה אקומולדה, שמע את דבריו של הכומר אך ביקש לדחות את ההחלטה בנושא לפחות עד לתחילת השנה. המטרה בכך, הסביר אוקומלדה, היא לתת לשניים זמן לנסות ליישב את חילוקי הדעות ביניהם. המשפט הבא בנידון צפוי להתקיים ב-18 בינואר 2018.