סקס הוא אחד האספקטים הכי אינטימיים במערכת יחסים רומנטית, והאיכות שלו תלויה בהרבה גורמים, בין היתר מידת הקרבה והאהבה בין בני הזוג. אבל יש מי שיאמרו שכדי שהוא יהיה איכותי, עליו גם להימשך מספיק זמן כדי שאפשר יהיה ליהנות ממנו. כמובן שמדובר בנתון שמשתנה ממערכת יחסים אחת לאחרת, ומה שמתאים לזוג אחד יהיה לא נכון עבור אחר. עם זאת, סקר חדש ניסה לבדוק כמה זמן בממוצע אנשים היו רוצים שהסקס שלהם יימשך, וכמה זמן הוא נמשך בפועל. על פי התוצאות, גם גברים וגם נשים מאוכזבים מהזמן שהם מבלים בין הסדינים



בסקר של אתר ההיכרויות saucydates, נשאלו 3,836 גברים ונשים כמה זמן היו רוצים שהסקס עם בני הזוג שלהם יימשך, כאשר המשתתפים היו מקבוצות גיל שונות ומדינות ברחבי העולם. על פי התוצאות, רוב הנשים היו רוצות שסקס יימשך 25 דקות ו-50 שניות, וגברים רוצים פחות אותו יותר את אותו הדבר, כשעבורם סקס מושלם יהיה 25 ו-43 שניות. למרבה הצער והאכזבה של המשתתפים, בפועל הסקס אורך פחות זמן ממה שהיו רוצים, בקרב כל קבוצות הגיל מכל המדינות המשתתפות בסקר.



כמה זמן סקס נמשך בקרב המדינות המובילות . צילום מסך
כמה זמן סקס נמשך בקרב המדינות המובילות . צילום מסך



מגמה מעניינת שנמצאה בסקר הייתה ש-31 היה הגיל בו רוב הגברים מגיעים ל"שיא", כלומר יחסי המין שלהם אורכים הכי הרבה זמן. לפני גיל זה ואחריו, בדרך כלל, נראתה ירידה בזמנים, בקרב רוב המדינות שהשתתפו בסקר. המדינות שבלטו יותר מהאחרות בפרקי הזמן שקיימו בהם יחסי מין היו ארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה והודו. עם זאת, ארה"ב היתה המדינה בה הסקס ארך הכי הרבה זמן בממוצע, כשגברים בגילאי 31 "החזיקו מעמד במיטה" כ-17 דקות וחמש שניות. הנתונים הגבוהים היו עקביים גם בקרב שאר קבוצות הגיל, ביחס לשאר המדינות שהשתתפו בסקר. בשל כך ארה"ב גם הייתה מעל הממוצע הבינלאומי של הסקר, מבחינת זמנים.



בקנדה, בדומה לארה"ב, פרקי הזמנים של יחסי המין היו גבוהים ביחס לשאר המדינות, בכל קבוצות הגיל, כשהיא היה בגיל 28, בו הסקס ארך בממוצע כ-17 דקות. בשל כך, בדומה לארה"ב, קנדה נמצאת מעל הממוצע הבינלאומי בסקר. אל המקום השלישי הגיעה בריטניה, שם הסקס נמשך בממוצע כ-16 דקות ו-58 שניות בקרב בני 31. עם זאת, לפני גיל זה פרקי הזמן נמוכים מהממוצע הבינלאומי. באוסטרליה הסקס נמשך בממוצע 16 דקות ו-34 שניות, כשהשיא הוא בגיל 31. בקרב מדינה זו ישנה יציבות בזמנים בקרב רוב קבוצות הגיל, כשבגיל 45 הממוצע של המדינה הוא הגבוה מבין כל המדינות. מבין ארבע המדינות הללו, הודו הייתה שונה בכך שה"שיא" היה בקרב גברים בני 50, אשר העידו שהסקס שלהם נמשך כ-15 דקות.