ירח דבש אמור להיות תקופה קסומה וכיפית, במהלכה בעל ואישה טסים ליעד מגניב בחו"ל, ונהנים מהבריחה מהמציאות. אבל לפעמים, דווקא ברגעים שאמורים להיות הטובים ביותר, קורים התרחישים הכי גרועים. לאחרונה, כלה שטסה לחופשת ירח דבש עם בעלה, זכתה לחוות סרט אימה על בשרה, לאחר שהותקפה על ידי כריש.


שרה איליג, מצ'ארלסטון, דרום קרוליינה, חשבה שלצלול עם כרישים בקריביים זה רעיון טוב, ואכן, לכמה רגעים היא זכתה ליהנות מהחוויה. אבל בעודה שוחה תחת המים, לפתע התקרב אליה כריש גדול ונשך את ידה. האירוע הדרמטי תועד בידי בעלה הטרי אוון, שמשום מה המשיך לצלם ולא נראה יותר מידי מודאג מהעובדה שאשתו קיבלה ביס מכריש.

 

 
לצד הסרטון, העלתה שרה תמונה של הנשיכה. 

נראה כואב; הנשיכה של הכריש בידה של שרה. צילום מסך
נראה כואב; הנשיכה של הכריש בידה של שרה. צילום מסך


"פחות משניה לאחר מכן הבנתי כמה זה כואב. הסתכלתי וראיתי כריש גדול ממני נוגס בידי", כתבה שרה על החוויה המפחידה שעברה, תחת הסרטון שהעלתה. . "זה כריש נמרי בגודל מטר וחצי שלא נושך, אלא אם כן מתגרים בו על ידי משיכה בזנבו, האכלה וכו'. לא משכתי בזנבו או האכלתי אותו בזמן שצללתי איתם, כפי שרואים בבירור מהסרטון".
 
שרה ואוון. צילום: פייסבוק
שרה ואוון. צילום: פייסבוק

  
כשהיא רצתה חוויה שלא תשכח לעולם, שרה לא דמיינה לעצמה שתהפוך לארוחת כרישים. אבל מצד שני, נראה שהיא נהנית מתשומת הלב שהיא זכתה לה, ושמחה על ההמולה סביבה. אז אולי היה שווה לקבל ביס מכריש?

שרה. צילום: פייסבוק
שרה. צילום: פייסבוק