מכירים את זה שבני הזוג מבקשים לפגוש את ההורים שלכם כי לדעתם זו דרך מעולה להכיר אתכם? או אולי אם אתם עדיין בבית הספר, המורה כועסת ורוצה לפגוש את אימא ואבא שלכם כדי לצעוק עליכם שאתם עושים בעיות? לא משנה מה תהיה הסיבה, באיזשהו שלב אנחנו נדרשים להגיע עם ההורים. אבל לפעמים, כדי לחסוך מהם את עגמת הנפש, או כדי שלא ידעו כמה רע מצבנו, היינו מעדיפים שהם לא יהיו שם. אנחנו אוהבים אותם והכול, אבל יש דברים שלא כדאי שייחשפו אליהם. בדיוק לצורך כך קם שירות חדש להשכרת הורים, ותמורת 7.5 דולרים לשעה יש לכם אימא ואבא חדשים.



זה לא באמת מפתיע שהשירות ההזוי מגיע מסין, שם כולם כבר שוכרים ומשכירים אנשים לכל מטרה - בן זוג, בת זוג, כלה, חתן או חברים. יש גם אנשים פרטיים שמפרסמים מודעות בהן הם משכירים את עצמם. בדומה לשאר שירותי ההשכרות, גם במקרה זה המטרה היא להימנע ממצבים מביכים או לחלץ אתכם מצרות, כמו למשל מפגש עם הוריכם ובני הזוג שלכם, שידוע כאחת החוויות הקשות ביותר שידע המין האנושי.



זה אולי נראה מוזר ונשאלת השאלה מי בכלל ירצה לשכור הורים? אבל בסין השירות הזה כבר הפך פופולרי, גם אונליין וגם בחיים האמתיים, בעיקר בקרב צעירים. השירות מפורסם באינטרנט ובעיתונים, ובו נראים "הורים" בכל מיני סיטואציות ייעודיות. "יש לכם חבר או חברה שרוצים לפגוש את ההורים שלכם אבל אתם לא רוצים שהם יפגשו אותם?" נכתב באחת הפרסומות.





לצד פרסומות אלו, ישנם גם לא מעט צעירים וצעירות שמפרסמים מודעות בהן הם מחפשים אימא ואבא להשכרה. "דרוש הורה להשכרה. אני רק צריך שהם יתקשרו למורה שלי", נכתב באחת המודעות. במקום אחר נשאל אם"יש אנשים משנגחאי שאפשר לשכור אותם כהורים עבור ארוחה עם בת הזוג שלי?". 
במודעות נוספות אנשים אף מציעים את עצמם לכל מטרה - בני זוג, הורים, ידידים.

כמובן שאנשים מציעים עצמם עבור מטרות אלו כי צריך להתפרנס ממשהו. אך על פי ה"טלגרף", רבים בשירות ההשכרות לא עושים זאת רק עבור הכסף, אלא באמת מעוניינים לעזור, תוך הבנה ללב השוכרים. למען האמת, קשה להאשים אותם, לפעמים באמת צריך מישהו שיעשה את הרושם הכי טוב שאפשר, כדי להוריד מהגב שלנו בני זוג, הורים או כל אדם אחר. בקרוב אצלנו?