בזמן שבארץ חוגגים את 'חג השמן', בו בולסים סופגניות ולביבות ומבעירים את המדינה, בחו"ל חוגגים את הכריסמס, הלא הוא חג המולד. במהלך החג הזה, אנשים מארה"ב ואירופה מאבדים את זה לחלוטין ושותים לשכרה במסיבות פרועות. גם האנשים שאמורים לשמש דוגמה מרשים לעצמם להשתחרר בתקופה זו של השנה, והרבה פעמים זה לא  נגמר טוב. לאחרונה שתי מורות נתפסו במצב ממש ממש מביך, כשהן גם שיכורות וגם אוכלות אוכל שיועד לבעלי חיים.



שתי מורות, שזהותן נותרה חסויה, חשבו שזה יהיה רעיון נפלא לשתות את כל היין שקיבלו מהורי התלמידים, אבל במהרה הבינו שלא. על פי דיווח של ה"סאן הבריטי", המורות, מדרבישייר, אנגליה, שתו את כל היינות שניתנו לכלל צוות בית הספר, כמתנות חג המולד. לאחר מכן השתיים נכנסו לאחת הכיתות, והבחינו בשרקן. "חשנו שזה יהיה נורא מצחיק לאכול את האוכל של השרקן בכיתה", כתבה המורה. "אבל אז סגן המנהל נכנס וראה את עוזרת ההוראה שלי נקרעת מצחוק על הרצפה, עם גזר חצי אכול, ואותי בולסת אוכל מהצלחת של השרקן כאילו זה היה צלחת חטיפים בבר. אני לא זוכרת הרבה ממה שקרה אחרי זה".



נתפסו אוכלות את האוכל של השרקן הכיתתתי. צילום: אייסטוק פוטו
נתפסו אוכלות את האוכל של השרקן הכיתתתי. צילום: אייסטוק פוטו


נכון לעכשיו, לא ידוע אם הוגשו תלונות נגד המורות או אם הן פוטרו. אבל לפחות יש נקודת אור אחת בסיפור - המורות לא נכנסו לכיתה וחשבו שזה יהיה ממש מצחיק אם יאכלו את השרקן. 

via GIPHY