רגשות יכולים להיות חיוביים או שליליים, הכל תלוי במידה שלהם ומה אנו עושים איתם. קנאה למשל, יכולה לדחוף אנשים לשפר את עצמם. אבל כאשר הרגש הזה יוצא משליטה, הוא עלול להיות מסוכן הן לאדם עצמו והן לסובבים אותו. לאחרונה, צעיר תושב וירג'יניה בארה"ב שלא יכול היה לסבול יותר את העובדה שחברתו עובדת כחשפנית, החליט לשרוף את מועדון החשפנות בו עבדה. הוא נעצר והואשם בהצתה.



כאשר חברתו של קריו צ'אנס בישופ, 21, מהנטינגטון, מערב וירג'ניה, מקיילה בינדנבאך, החלה לעבוד כחשפנית לפני חצי שנה, הוא החל לקנא ושנא לחשוב עליה מתפשטת מול גברים אחרים תמורת כסף. הוא הצליח להחזיק את עצמו במשך תקופה ארוכה, עד ליום רביעי האחרון. סביבות השעה 3:30 לפנות בוקר באותו יום, קיבלו שירותי הכבאות של מערב וירג'יניה קריאה דחופה על שריפה, מעובר אורח שבמקרה נקלע למקום. על פי רשת החדשות של מערב וירג'יניה, wsaz.com, בישופ צעק לגבר מן העבר השני של הכביש שיעזוב את העניין ושלא יתערב בעניינים של אחרים. השיח הזה עשה לשירותי הכבאות עבודה קלה מאוד בלכידתו, והוא נמצא במגרש חניה של "וולמארט" מעברו השני של הכביש. גם מצלמות האבטחה, בהן בישופ נראה מצית את המועדון, סגרו להם את הפינה בהגשת אישומים נגדו.
 

קיירו צ'אנס בישופ. צילום מסך
קיירו צ'אנס בישופ. צילום מסך


 
בישופ נעצר והואשם בהצתה מדרגה שנייה של המועדון JB’s Gentlemen’s Club, ובשימוע הראשון שלו בבית הדין נקבעו דמי הערבות לשחרור בסכום של כ-10,000 דולרים. "הוא הצהיר בצורה ברורה שמאס בכך שחברתו עובדת כחשפנית, לכן הצית אותו באש", נכתב ברישומי בית המשפט. ג'ים ריד, מנכ"ל המועדון, הסביר שבגלל חשש מבני זוג ובעלים קנאים, המדיניות של המועדון אוסרת עליהם להיכנס. אבל מידי פעם הם מצליחים להתגנב למקום ומתחילים ללכת מכות.
הקינאה הרגה אותו.. צילום מסך
הקינאה הרגה אותו.. צילום מסך
הצתת המועדון גרמה לנזקים, אם כי הסכום הכספי הכולל שלהם אינו גבוה. בין הנזקים שנרשמו, היו שלט נאון שנעלם מהמקום, קיר שרוף, מדרכה פגומה, מצלמה פגומה, נזק לדלת הקדמית. "זה משוגע, זה הנטינגטון. כל העיר הזאת משוגעת!", אמר ריד. הוא הוסיף שאומנם המצב היה יכול להיות יותר גרוע, אך סכום הנזקים, שהגיע ל-1,000 דולרים, עדיין מכאיב לו באופן אישי. "אני שמח שתפסו את זה בזמן כי האש הייתה יכולה להתפשט פנימה, ואז זה היה יותר גרוע". על חברתו של בישופ הוסיף ריד כי "זה טיפשי. היא מנסה לפרנס את עצמה. הוא לעומת זאת לא עושה כלום. היא משלמת את החשבונות ממה שהבנתי".