אנשים כנראה כל כך מפחדים מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ומתאמצים כמה שיותר להרשים אותו. זה ההסבר היחיד שניתן להבין מהפעילות האחרונה שנערכה לכבוד ביקורו בעיר באלאשיקה. בסוף השבוע האחרון החליטו גורמים רשמיים ברוסיה לרסס בבושם מיוחד את המזבלה של קוצ'ינו במוסקבה, שנמצאת בקרבת באלאשיקה, כדי שפוטין לא יבחין בצחנה שעולה ממנה. הריסוס המבושם נעשה באמצעות טרקטורים, ותועד בסרטון קצר וביזארי שהועלה לרשת.

אתר הפסולת של מוסקבה הוגדר כבר זמן מה כבעייתי, וגרר מחאה מצד תושבים באזור, אך דבר לא נעשה בנידון. הריסוס המוזר גרם לגל של תגובות מצד תושבים שפנו לאינטרנט טענו שהוא כלל לא עוזר, ו"אחד אף כתב בלעג ש"השלב הבא יהיה להלביש הומלסים בחליפות". הצעד המוזר גם גרם למחאה מצד גורמים לאיכות הסביבה, שאמרו שהפתרון לא רק שלא פותר את הבעיה התברואתית והסביבתית, אלא אף מחריף אותה. "הריח מאוד חזק וניתן להריח אותו גם ממרחק 50 מטרים", כתב אחד הגופים המקומיים לאיכות הסביבה באתר שלו אודות הסירחון המקורי. על הריח החדש נכתב ש"החומר שהם מרססים מריח קצת מתוק". באתר חדשות אחד תואר הריח כ"מריח כמו בושם גרוע". 
 



בקיץ האחרון אזרחים כעוסים כבר התלוננו בפני פוטין על המזבלה האיומה, והוא מצידו הבטיח שהאתר ייסגר וייבדק, מה שלא נעשה בפועל. נכון לעשיו, לא ידוע על כך תגובה שהיא מצד פוטין הודות הריח מהמזבלה, והוא אפילו לא טרח להגיד מה דעתו על הבושם שרוסס במיוחד עבורו.