אישה שגילתה שבעלה בוגד בה החליטה לנקום בדרך מאוד מוזרה אך אכזרית במאהבת, וכעת תועמד על כך לדין. כשדניס קוואן, 42, מוירג'יניה ביץ' הבינה שבעלה מנהל רומן עם אישה אחרת היא החליטה שהנקמה מגיעה לפילגש הזרה, ולא לבעל שנשבע לה אמונים. לאחר ששמה לבעל היקר GPS על הרכב, נסעה אחריו ומצאה אותו בפאב עם אישה אחרת. לא ברור מה עשה הבעל בזמן הזה, אבל כאשר דניס הגיע לפאב התעמתה עם האישה. להגנתה, אמרה הפילגש, חשבה שהשניים פרודים, אבל קוואן העמידה אותה על טעותה אומרה שהם עדיין יחד. מאוחר יותר באותו הלילה, קוואן הגיחה מאחוריה, תפסה בשערה והפילה אותה ארצה.



על פי הדיון המקדמי נגדה בבית המשפט המחוזי, חמישה ימים לאחר מכן עקבה קוואן שוב אחר הרכב של בעלה, ותפסה אותו עושה סקס במושב האחורי בחניון של אוניברסיטה מקומית, עם אותה אישה מהפאב. דניס רתחה מזעם, והחליטה להתעמת עם המאהבת. על פי עדותה בבית המשפט, קוואן נכנסה בכוח למכונית ו"החלה לצעוק עלי וניסתה למשוך אותי מהמכונית". השתיים נאבקו על דלת המכונית, כשקוואן ניסתה להשאיר אותה פתוחה והשנייה ניסתה לסגור אותה. זמן קצר לאחר מכן, הפילגש ראתה את קוואן טוענת את האקדח שלה. "נבהלתי", אמרה. "בשלב זה, זה הפך לטירוף".



גנבה למאהבת את התחתונים והמכנסיים. צילום מסך
גנבה למאהבת את התחתונים והמכנסיים. צילום מסך


על פי ה-pilotonline, בעלה של קוואן לא עשה הרבה בכל הזמן הזה, מלבד להגיד למאהבת לעזוב, אבל במקום זאת היא עברה למושב הקדמי. קוואן נכנסה למושב האחורי והשנים המשיכו להיאבק. "ניסיתי לברוח ממנה", הסבירה המאהבת את מעשיה. כשהקרב נגמר, קוואן עזבה את המקום יחד עם כל חפציה של האישה - כולל התחתונים שלה, מכנסיה והסמארטפון שלה. בשלב זה הבחינה המאהבת שהיא מדממת מראשה וביקשה מהבעל לקחת אותה לבית חולים, אך הוא סרב והסיע אותה לביתה. כשהגיע הביתה התקשרה למשטרה ונסעה לבית החולים, שם נזקקה למספר תפרים לראשה. 

קוואן, במקצועה סוכנת נדל"ן, נתפסה לפחות בשקר אחר בעדותה, ותחילה סיפרה שהכתה את האישה עם מכשיר GPS. כשהבינה שהמשטרה מצאה את האקדח שלה, עליו היה דם יבש, שינתה גרסה ואמרה שהכתה אותה עם האקדח שתיים או שלוש פעמים. "היא אמרה שלקחה את המכנסיים כדי להביך אותה", נאמר מטעם מהמשטרה בבית המשפט. כשהשוטרים סיפרו לה על החבלות של האישה קוואן אמרה "יופי". קוואן נאסרה באשת פציעה בזדון ושימוש לא חוקי באקדח. מטרת השימוע הייתה לבדוק האם יש די ראיות כדי להתחיל בהליך משפטי נגדה, מה שאכן קרה. בית המשפט קבע כי הדיון ימשיך במלואו.