על פי המסורת המערבית על כל אדם להתחתן עם בן זוג אחד ובדרך כלל להוליד ילדים, אך במדינות אחרות, שמוגדרות מתפתחות, כמה שיותר פרטנרים לחתונה, מסתבר, זה יותר טוב. לפחות עבור הגברים, זה בטוח. לאחרונה גבר מוסלמי בן 50 מאוגנדה הדהים אפילו אנשים במדינה שלו, לאחר שחשף שלא רק שהוא נשוי לשתי אחיות, אלא הוא התחתן איתן שוב בתוספת של אישה שלישית.



את אשתו הראשונה, סלמאט נאלווג'ה, 48, נשא מוחמד ססמנדה לפני 20 שנים ויש להם יחד חמישה ילדים. זמן מה לאחר מכן נשא גם את אחותה הצעירה, וג'אמיו נקאיזה, 27, וכעת החליט להינשא לאישה נוספת צעירה יותר, מאסטולה נאמוונג', 24. על פי חדשות NTV, הטקס נערך בידי שייח' מקומי שפיקח על כך שהדבר מותר על פי הדת המוסלמית. האירוע עורר סקרנות ותדהמה רבה במדינה וכן במדינות השכנות, וזכה לסיקור תקשורתי נרחב. 


על ההחלטה לשאת את שלושתם יחד, הסביר ססמנדה, שזה פשוט משתלם יותר מבחינה כלכלית, וכן זה מראה על שוויון. במהלך טקס הנישואים, הבעל בר המזל הבטיח לאהוב את שלושת נשותיו בצורה שווה וללא פניות. "נשותיי לא מקנאות האחת בשנייה", הסביר ססמנדה, ספק מזון במקצועו לחדשות "ניו ויז'יון". "לכל אחת מהן יש בית ואני מבטיח לעבוד קשה כדי לכלכל אותן". על פי הדיווחים המקומיים, ססמנדה נחשב לאיש עסקים משגשג ובעל ממון, בסטנדרטים המקומיים.



אשתו הראשונה, סלמאט, אמרה במהלך הטקס: "אני מודה לבעל שלנו על שהתחתן עם כולנו יחד, סימן לכך שלא יפלה בינינו". כשנשאלו שלושת הנשים למה הן כל כך אוהבות את ססמנדה, ענו שהוא ג'נטלמן ואינו מכה נשים. אחרי החתונה השלושה הלכו לבלות בים.