גבר שרצה לבטל את החתונה הקרובה שלו עם ארוסתו, עשה זאת בדרך קיצונית ואכזרית, ואף נעזר לצורך כך בבת הזוג החדשה. רונצ'אי פנצ'ארט, 26, נעצר השבוע יחד עם חברתו באשמת רצח בכוונה תחילה של ארוסתו, נונטיה קרוג'אטורטיה, 23. השניים, מתאילנד, מואשמים גם בגנבה וצפויים לעמוד בפני אישומים נוספים. העונש המרבי על מעשיהם הוא גזר דין מוות.

על פי חדשות ה"סטרייט טיימ סינגפור", החתונה הייתה אמורה להיערך עוד כשבוע, אך רונאצ'אי הביע את ספקותיו בפני ארוסתו ואמר לה שכבר אינו אוהב אותה. הוא אף התוודה בפניה שבגד בה ויש לו בת זוג חדשה, אך נונטיה, שעבדה כשיננית בבית חולים מקומי וגם התגוררה בו, התעקשה שיתחתנו בכל זאת. במטרה לבטל את החתונה בצורה סופית, החליט רונצ'אי לרצוח את ארוסתו וירה בה למוות, וזו נמצאה זמן קצר לאחר מכן בחדרה בבית החולים ללא רוח חיים, עם פציעת ירי בחזה.

העבריין הנאלח אומנם חשב שהצליח לכסות על עקבותיו, אך המשטרה הגיעה אליו בקלות רבה מאוד, וכן אל שותפתו לפשע. למעשה, הספיקה לשוטרים שיחה אחת עם אביה של הארוסה כדי להבין מה קרה, והם לקחו למעצר את רונצ'איו ובת זוגו מיד לאחר מכן. לצערו של הגבר, חברתו התוודתה מיד על מעשיה, ואמרה שקנתה את האקדח ששימש לרצח, וכן הסיעה אותו חזרה לאחר שחיסל את הארוסה. 

על פי הווידוי שלה ומתיעוד מצלמות האבטחה, השוטרים הסיקו שרונצ'אי פרץ לחדרה של הארוסה, וירה בה כשהתעוררה. לאחר מכן, נסע יחד עם שותפתו לפשע והשניים ניסו להיפטר מהנשק והבגדים של רונצ'אי. למרות צילומי האבטחה והווידוי של בת הזוג, רונצ'אי ניסה להכחיש את מעשיו, וטען שהרג את ארוסתו בטעות כשהיה שיכור. הוא התוודה רק לאחר שהשוטרים מצאו את הבגדים מאותו הלילה ואת כלי הנשק.
 
 
הרוצח והארוסה, בזמנים טובים יותר. צילום: פייסבוק
הרוצח והארוסה, בזמנים טובים יותר. צילום: פייסבוק


משפחתה של הארוסה תכננה לערוך את טקס הלוויה שלה ביום ראשון הבא, היום בו הייתה אמורה להתחתן, אך אמרו שיחכו עד שתסתיים החקירה. לטענתם, לשניים מגיע העונש המרבי על רצח, עונש מוות. עם זאת, ההערכות הן שהם יקבלו הקלה בעונש, כי התוודו על מעשיהם בשלב יחסית מוקדם. לטענת בני משפחתה, לאחר הרצח, מהחדר נלקחו תכשיטים יקרים, כסף רב וכן הטלפון הנייד של נונטיה. על פי החשד, הארוס גנב את כל החפצים הללו אך הם טרם אותרו. במשטרה מעריכים שלפחות את הטלפון הנייד רונצ'אי העניק לבת זוגו החדשה.