אין דבר מרגיז יותר מלשלם לספר שלך הון, רק כדי לגלות שהשיער שלך נראה מתאים יותר לכוכב רוק מהאייטיז מאשר לבן אנוש. למרבה הצער, זה לא נחשב לפשע אם הספר מספר אתכם כך שלא תרצו לצאת מהבית, אבל אם הוא גורם לכם לדמם מכל סיבה שהיא, זה כבר סיפור אחר לגמרי. לאחרונה, הספר הגרוע בעולם נמצא ונעצר, באשמת קיצוץ האוזן של הלקוח שלו, צעיר אומלל בן 22. לא רק זאת, הוא אף העניק לו את התספורת האיומה ביותר בעולם.

ספר ממדיסון, ויסקונסין, נעצר באשמת קיצוץ האוזן של הלקוח שלו, ועל תספורת מחרידה למדי. על פי ה"וויסקונסין סטייט ג'ורלנל", הלקוח האומלל, סיפר לשוטרים שהספר, חאלד א-שהאבני, ביקש ממנו כל הזמן להפסיק להזיז את הראש שלו, וניסה לייצב אותו תוך שהוא תופס באוזנו. בשלב כלשהו, שהאבני, 46, קיצץ בטעות את אוזנו של הצעיר והוא החל לדמם. לאחר מכן, הספר המוכשר השתמש בראש הלא נכון במכונת הגילוח, וגילח את כל השיער בדיוק מאמצע הראש. 
 

התספורת המחרידה של הצעיר. צילום מסך
התספורת המחרידה של הצעיר. צילום מסך



דובר המשטרה המקומית, ג'ואל דאספיין אמר כי הספר "הותיר את לקוחו כשהוא נראה כמו לארי משלושת הסטוג'ס". הוא הוסיף שבעקבות האירוע, הצעיר נאלץ ללכת לספר אחר ולבקש שיגלחו את כל ראשו. שהאבני נעצר באשמת התנהגות פרועה ובלתי הולמת בעודו חמוש במספריים. להגנתו, אמר שהאבני כי זו הייתה תאונה. "זה אומנם לא פשע לספר מישהו גרוע, אבל אתה עלול להיעצר על גזירה או פציעה של אוזן עם מספריים" אמר דאספיין. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה עונשו של הספר המופרע, והחקירה ממשיכה. לאוזנו של הלקוח שלום.

הספר המופרע, שאהאבני. צליםו מסף
הספר המופרע, שאהאבני. צליםו מסף