בין אינספור סיפורי הטיסות מהגיהינום שמתפרסמות מידי יום, נחמד מידי פעם להיתקל בטיסות שהחלו והסתיימו באורח חיובי. לאחרונה נוסעת ברת-מזל גילתה שכל המטוס עומד לרשותה, בגלל טעות של שדה התעופה. האירוע המשמח התרחש בסוף השבוע שעבר כשהטיסה המקורית שהזמינה בת' וארסטיג, מרוצ'סטר, ניו יורק, לוושינגטון, בוטלה. וארסטיג, 23, ושאר הנוסעים שובצו בטיסה אחרת, אך בשדה התעופה הבינו במהרה כי עשו טעות ושיבצו את הנוסעים לטיסה המיועדת לאנשי צוות בלבד. 



מסיבה לא ברורה, כל הנוסעים, מלבד בת', קיבלו הודעה על כך ששובצו מחדש בטיסה מוקדמת יותר בשל טעות. רק כאשר בת' מצאה עצמה לבד באזור ההמתנה, כ-45 לפני הטיסה, היא הבינה שמשהו אינו כשורה. "אחד העובדים ניגש אלי כשחיכיתי ושאל האם זו הטיסה שאני מחכה לה" הסיף: 'ידעתי שזה יקרה'", סיפרה בת' בפוסט שהעלה לאתר ראדיט. לשמחתה, בחברה הסכימו לקחת אותה יחד איתם בכל זאת.



הופתעה לגלות שהיא מחכה לבד לטיסה. צילום: פייסבוק
הופתעה לגלות שהיא מחכה לבד לטיסה. צילום: פייסבוק

כמובן שאם לא מתעדים משהו הוא לא קרה, ובת' דאגה להעלות סלפי מהטיסה הפרטית שלה. "הבנתי שזו הזדמנות חד פעמית", כתבה. "הייתי נרגשת אבל גם מותשת". מלבד מעט מבוכה כי הייתה איתה רק דיילת אחת במטוס בת' אמרה שמאוד נהנתה והתפרסה על הכיסאות, ואת רוב הטיסה הקצרה בילתה בשינה. לא ברור אם זו הייתה בקשת החברה או רצונה האישי, אך בת' סרבה למסור באיזו חברת תעופה מדובר, וכעת אף אחד אחר לא יוכל ליהנות מטיסה כזו. באסה.
 
סלפי בטיסה הפרטית. צילום: בת וארסטיג, ראדיט
סלפי בטיסה הפרטית. צילום: בת וארסטיג, ראדיט