בדרך כלל אנשים מתקשרים למשטרה כדי לדווח על דבר עבירה או חשד לעבירה שמישהו אחר ביצע, אבל כאשר אלכוהול וסמים נכנסים לתמונה, לפעמים אנשים עלולים להתלונן על עצמם. לאחרונה המשטרה הצליחה לתפוס עבריין נאלח לאחר שזה בטוב לבו התקשר כדי להתלונן על עצמו. בשל חריגות האירוע והעובדה שהוא ממש מצחיק, המשטרה החליטה לחשוף את המקרה והשיחה בפייסבוק שלה, כדי שכולנו נוכל ליהנות. כמובן, לא לפני שדאגו לעצור אותו באשמת נהיגה בשכרות ועוד מספר עבירות.

כאשר מוקדנית המשטרה של מחוז פולק, פלורידה, שאלה את מייקל לאסטר על מה הוא רוצה לדווח, הוא ענה לה "על כך שאני נוהג בשכרות", וכשנשאל אם הוא נוהג תחת השפעת אלכוהול ברגע זה ענה ש"כן, נהגתי כך כל הלילה, למעשה ניסיתי לגרום לכך שיעצרו אותי. נסעתי בצד הלא נכון של הכביש". על מנת לאתר אותו ביתר קלות, המוקדנית שאלה את לאסטר היכן הוא נמצא, לזה ענה ש"אני לא יודע, אני שיכור מדי". כשנשאל לשם משפחתו הוא עונה ש"אני לא מעוניין לתת את המידע הזה עכשיו", וש"אני חושב שאלך למצוא לי משהו לאכול, הם יוכלו למצוא אותי אחר כך". 

במשך כל השיחה, המוקדנית ניסתה להשאיר את לאסטר על הקו כדי שהמשטרה תוכל לאתר אותו, ואף ביקשה ממנו לעצור בצד, כדי שלא יגרום נזק לאחרים. כשלאסטר עונה שעצר באמצע הכביש, המוקדנית מבקשת שיעצור במקום אחר. השיחה מסתיימת בכך שהוא אומר "אני אצטרך לעזוב אותך עכשיו, יש כאן שוטרים שאני צריך לדבר איתם". באותם רגעים, נשמעות ברקע סירנות של הניידות שהגיעו לעצור אותו.
 

מייקל לאסטר. צילום: פייסבוק
מייקל לאסטר. צילום: פייסבוק



על פי ה"ניו יורק פוסט", לאסטר הודה בחקירתו בכך שנהג בשכרות, ואף השתמש בסם קריסטלמת', וכן שבקושי ישן במהלך הימים האחרונים. עוד עולה מהחקירה שלו שזו לא העבירה הראשונה של הבחור השיכור, וכי שהואשם בעבירות רבות, ביניהן נהיגה בשכרות, תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת סמים וכן בכך שהיה הנהג הפוגע בתאונת פגע וברח. 

"נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים היא פשיעה חמורה. אנשים תמימים נפגעים או נהרגים לעתים קרובות מידי בגלל מנהגים שאינם כשירים לנהוג". נהיגה בשכרות אינו דבר שאפשר לצחוק עליו", נכתב בפוסט הפייסבוק של המשטרה, לצד אודיו של שיחת הטלפון ההזויה. "יחד עם זאת, במקרה הספציפי הזה, אף אחד לא נפגע, כך שלא יכולנו שלא להתפקע מצחוק על כך".