שוטרים נאלצים מידי יום להתמודד עם המון מראות קשים, עבירות ופושעים, עבודה שמצריכה עור עבה מאוד. על אחת כמה וכמה כאשר מתברר שהעבריין הוא לא אחר מאשר בשר מבשרם. לאחרונה, שוטר ממחוז פריזנו, קליפורניה פענח תאונה שגרמה למוות של אדם, ונחרד לגלות שהנהג הפוגע הוא אחיו. התאונה, שהוגדרה כתאונת פגע וברח, דווחה למשטרה רק לאחר שעוברי אורח מצאו גופה בשיחים, ליד הכביש. המשטרה פתחה מיד בחקירה.



על פי ממצאי החקירה, נמצא שההרוג, קונג יאנג, 33, נפגע מרכב כשחזר מבילוי במועדון בלילה בערב השנה החדשה. "אנו לא יודעים מה הייתה רמת האלכוהול בדמו, אך אנו יודעים שהוא נפגע כשעבר באמצע הכביש ולא במעבר חציה, מה שגרם להתנגשות, אך עדיין לנהג הייתה אחריות לעצור, והוא לא עצר", סיפר מפקד המשטרה של פריזנו, ג'רי דייר".


על פי חדשות fox26, כאשר אחיו של הנהג הפוגע שמע על פרטי התאונה, הוא הרגיש שהפרטים מאוד מוכרים לו. "הוא התקשר לאחיו ושאל אותו אם היה מעורב בהתנגשות בלילה הקודם. אחיו ענה שנסע הביתה מהעבודה ושהוא פגע במשהו אך חשב שזה כלב או תמרור", סיפר דייר". האח, קודי סנדרס, 22, אמר שיצא ממכוניתו לבדוק במה פגע ולא ראה דבר, אז המשיך לנסוע.
 
המקום בו איראה התאונה. צילום מסך
המקום בו איראה התאונה. צילום מסך


מהדיווחים עולה שהשוטר ידע שסנדרס היה מעורב בתאונה כלשהי, ולכן זיהה את פרטי האירוע. עם זאת, הוא  לא ידע שאחיו פגע במישהו, ולאחר שהבין מה אירע, שכנע את אחיו להסגיר את עצמו למשטרה. סנדרס עשה כדבריו, ונאסר באשמת עבירת הפקרה לאחר פגיעה (עבירת פגע וברח). הוא שוחרר זמן קצר לאחר מכן בערבות. עוד עולה מהחקירה שיאנג שהה במועדון בו סנדרס עובד כאבטח, כמה שעות לפני התאונה. במשטרה בודקים כעת האם השניים נפגשו במועדון, על ידי מעבר על צילומי מצלמות האבטחה. החקירה נמצאת בעיצומה.