לאחר שביטלו טיסה בשל תקלה, חברת תעופה קנדית איימה, לכאורה, על נוסעים שאם לא ימחקו סרטונים שצילמו במקום, ייעצרו. בנוסף לכך, הנוסעים נאלצו לחכות שעתיים על המטוס לפני שנאמר להם לבסוף שהטיסה מבוטלת. האירוע המטריד התרחש בנמל התעופה הבינלאומי לוגן, מסצ'וסטס, בטיסה של חברת פורטר אירליינס לטורונטו, קנדה. 



על פי עדות של אחת הנוסעות, נאמר לנוסעים שיש בעיה עם הדלת של תא המטען. הנוסעים חיכו כאמור זמן רב על המטוס ולבסוף הורדו מהטיסה. בשל בעיה במערכת הכריזה, רבים עמדו בדלפקי החברה בשדה התעופה כדי לקבל מידע נוסף. בשלב זה, מספר נוסעים מתוסכלים הוציאו את הסמארטפונים והחלו לצלם את הצוות בעודו עונה ללקוחות. "באותו הרגע העובדים יצאו מאחורי הדלפקים והחלו לאיים עלינו שיתקשרו למשטרה אם לא נמחוק את הסרטונים, ונראה להם ראיה לכך שהם באמת נמחקו", סיפרה אחת הנוסעות, קירה וונגלר ל-global news. "הם עמדו לגרום למעצרנו". נוסעת אחרת, אלן האוורד, כינתה של חברת הטיסות "אגרסיבית". 


אך למרות מה שנאמר לנוסעים, גורמים רשמיים מרשות שדות התעופה של מסצ'וסטס אמרו שאין חוק או מדיניות האוסרים על צילום בתוך שדה התעופה לוגן, למעט באזורים מאובטחים ובכל הקשור לביטחון במקום. על כך, סיפר דובר של פורטר אירליינס לחדשות newsweek שהתקרית נגרמה בשל "אי בהבנה" של אחד מאנשי הצוות, אשר לא ידע כי מותר לצלם במקום. בשל כך, צוות החברה קיבל הדרכה על כך למען מקרים עתידיים.



בנוסף לכך, הדובר הכחיש שהעיכוב בטיסה נגרם בשל תקלה טכנית, ואמר שהמטוס קורקע בגלל ש"אחת מדלתות המטוס קפאה". בעיה זו לא הייתה יכולה להיפטר בזמן. בארה"ב חברה לא מחויבת להעניק החזר כספי אם טיסה בוטלה או התעכבה בגלל תנאי מזג אוויר. אי לכך, נוסעים לא יקבלו פיצויים על ביטול הטיסה. באשר לאיומים לכאורה, דובר החברה הכחיש את הטענות, ואמר ש"אומנם צוין כי יתכן ויאלצו לקרוא למשטרת שדה התעופה כדי לטפל במקרה, אך לא הייתה אמירה ישירה שנוסעים יעצרו".
 
ביטול הטיסה אילץ את הנוסעים להישאר בבוסטון במשך שלושה ימים, עד שהיו יכולים לעלות על טיסה חדשה לקנדה. עובדי פורטר אירליינס עזרו לנוסעים למצוא מלונות באזור, והחברה כיסתה על העלות של חלק מהארוחות שלהם.