אנשים שפוחדים עלולים להגיב בקיצוניות, כשבמקרה הטוב זה נגמר במבוכה, ובתרחיש הגרוע ביותר בנזק כלכלי אדיר. לפעמים, התוצאה היא גם וגם. לאחרונה גבר אחד ניסה להרוג עכביש ונכשל בגדול, לאחר שדירתו נשרפה כולה, והוא הפך מחוסר בית. הנזק שנגרם מוערך באלפי דולרים.



כאשר גבר מהעיר רדינג, קליפורניה הבחין בעכביש גדול בחדר השינה שלו, הוא החליט שזה יהיה רעיון מצוין לשרוף אותו. מה שהוא לא ידע, מעבר לכך שזה רעיון גרוע, הוא שהעכביש ישיב מלחמה. על פי ה-the redding record srearchlight, עדי ראיה שמתגוררים בבניין סיפרו שהדייר הבחין בעכביש זאב גדול, נבהל והצית אותו בעזרת מצית לפיד. לצערו הרב, העכביש הלוחמני ניסה להציל עצמו, ברח והתחבא תחת המזרן. תוך שניות המזרן עלה באש, ובמהרה גם אוסף דגלים בחדר והווילונות. הדייר ניסה לכבות את האש עם צינור גינה אך נכשל.


ראה עכביש גדול, ניסה להרוג אותו לשרף לעצמו את הדירה. צילום: אינגאימג
ראה עכביש גדול, ניסה להרוג אותו לשרף לעצמו את הדירה. צילום: אינגאימג


למרבה המזל, כבאים הצליחו לכבות את השריפה לאחר 20 דקות, ומנעו ממנה להתפשט לדירות סמוכות. כל הדיירים, הצליחו לברוח בזמן ואיש לא נפגע. אם זאת השריפה גרמה לנזק רב לדירה בשווי של מעל 14,000 דולרים ( כ-47,930 ש"ח), והפכה בלתי ראויה למגורים. מהדיווחים עולה שהדייר יאלץ כעת למצוא מקום אחר לגור בו, ועדיין לא ידוע האם יאלץ להשתתף בתשלום על שיפוץ הדירה ששרף. נכון לעכשיו, לא ידוע האם העכביש שרד את השריפה.