צעיר כבן 21 מאורנית נעצר הלילה (ראשון) כחשוד בשני מעשי שוד מזוין של חנויות נוחות בתחנות דלק בפתח תקווה. בחקירתו הודה החשוד בשני המעשים, טען בפני החוקרים כי המניע למעשה הוא כוונתו לטוס לחו"ל עם חברתו, על מנת להציע לה נישואין. לדבריו, הבוקר היה אמור לממש את חלומו, אך נעצר על ידי השוטרים, והחלום ייגנז לפחות לתקופה הקרובה. 
בלילה שבין רביעי לחמישי, התקבל דיווח במשטרת פתח תקווה, אודות שוד מזוין שאירע בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב אלכסנדר ינאי שבאזור התעשייה סגולה בעיר. על פי הדיווח, השודד נכנס לחנות, כשפניו מכוסות, ובאיומי אקדח שדד ממנהל החנות אלפי שקלים במזומן. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, אספו את התיעוד ממצלמות האבטחה ופתחו בסריקות, אך לא הצליחו לאתרו. 
השודד אותר הלילה, לאחר שסמוך לשעה 01:00 התקבל במשטרה דיווח אודות שוד נוסף, שאירע בחנות נוחות בעיר. לרוע מזלו של החשוד, הפעם שוטרי פתח תקווה היו בזירה סמוכה, ולכן הגיעו למקום תוך זמן קצר, וזיהו את החשוד שנכון היה להימלט מהמקום, וביצעו את מעצרו. מחקירה ראשונית של האירוע, עלה כי החשוד שקשר עצמו לשני האירועים, ביצע את המעשים המיוחסים לו על מנת לממן טיסות לחו"ל, לו ולחברתו, שבמהלכה הוא תכנן להציע לה נישואין. את החלום הזה ניפצו לו שוטרי פתח תקווה, שבתום חקירה שלחו אותו מאחורי סורג ובריח. החקירה בעניינו נמשכת והמשטרה בודקת חשד למעורבותו במקרים נוספים.