בדרך כלל, הורים יעשו הכל למען ילדיהם, ויקריבו את האושר והעושר שלהם רק כדי שיהיה להם טוב. אהבה עיוורת זו עלולה לפעמים לסבך הן את ההורים והן את הילדים, כשאותה נתינה אין סופית הופכת פלילית. לאחרונה אישה ממרילנד שממש אוהבת את הבן שלה נעצרה לאחר ששלחה לו סמים לכלא. כנראה שבפעם הבאה היא תספק במשלוח סטנדרטי, ותשלח לו בגדים או ספרים. 



האם, אנג'ל אוסבורן, 43, חשבה שתצליח להערים על הרשויות, כששלחה לבנה פטריק, אסיר בכלא דלוור, משלוח סמים דרך הדואר. לצערה, גורמים רשמיים בכלא עלו במהרה על המזימה, והם הצליחו לאתר את המשלוח וזהות השולחת לפני שהחבילה הגיעה אל יעדה. על פי ה"ניו יורק פוסט", כתוצאה מכך נמנעה הפצת הסמים בין כותלי הכלא. באשר לאם המסורה, זו נעצרה באשמת החזקת סמים במטרה לשלוח אותם, עידוד הפצת חומרים אסורים בכלא וקשירת קשר מדרגה שנייה. היא הוכנסה למעצר וטרם נקבעה לה ערבות. מנגד, בנה פטריק, שנמצא בכלא על עבירה לא קשורה, הואשם בעבירות דומות וכן בשידול לדבר עבירה. עונשם של השנים טרם נקבע והחקירה נגדם נמצאת בעיצומה.



  

זו לא הייתה הפעם הראשונה וגם לא תהיה האחרונה בה הורים הלכו רחוק מידי עם האהבה והנאמנות לילדיהם. מספר שבועות קודם לכן, אמא נעצרה לאחר ששימשה כנהגת השודים של בנה. פמלה לוס, 56, מניו יורק, הסיע את בנה ריאן, 30, אל מסעדת ג'אנק פוד, וחיכתה לו עד שיסיים לשדוד את האנשים הנחמדים בפנים. על פי דיווח של משטרת אורצ'רד פארק, ריאן שדד את מסעדת "Mighty Taco" באיומי אקדח, ונמלט מהמקום ברכב בו נהגה אמו.



לצערם של השניים, עובדים במסעדה התקשרו מיד למשטרה, והצליחו לתת תיאור טוב של החשוד והרכב בו נמלט. כתוצאה מכך, דקות ספורות לאחר מכן המשטרה עצרה את רכבם, כשהם בטוחים שהם מחפשים רק אחר ריאן. כאשר ניגשו אל הרכב הופתעו לגלות את השודד במושב הנוסעים, ואת האם במושב הנהג. האם ובנה נעצרו ונלקחו לכלא המחוזי, והואשמו בין היתר בשוד ובהחזקת רכוש גנוב. פמלה, שהואשמה במספר פחות יותר של עבירות שוחררה בערבות, אך הבן נותר במעצר. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה עונשו של ריאן ואמו.