יש דברים שיכולים לקרות רק בחורף, אבל לא בגלל מזג האוויר הסוער, אלא בשל האביזרים הנלווים לו. לאחרונה מטרייה תמימה עוררה בהלה משמעותית בבית חולים, לאחר שנחשדה בטעות לאקדח. בעל המטרייה ודאי הרגיש ממש לא נעים כשגילה שגרם להיסטריה ולעוצר על המקום כולו.

על פי דיווח של חדשות KomoNews, הבלגן החל כשעובד במרכז הרפואי אוורגרין בקירקלנד, וושינגטון, הבחין במצלמות האבטחה באדם עם תיק גב, ממנו בלט חפץ לא מזוהה עם ידית ארוכה. דוברת בית החולים, קיי טיילור, סיפרה שצוות בית החולים בדק בקפידה את הסרטון, אך לא הצליח לזהות את החפץ. יחד עם זאת, היה חשש כבד שמא אותו חפץ הוא כלי נשק כלשהו, אולי אפילו אקדח. כאמצעי זהירות, עוצר הוטל על בית החולים, המשטרה נקראה למקום, ואנשים הוזהרו לא להגיע לאזור.

למרבה המזל,  כל הסיפור המשונה נפתר בערך לאחר שעה, באמצעות הכלי האהוב על נשיא ארה"ב, הלא הוא הטוויטר. מיד עם הטלת העוצר, בית החולים צייץ בחשבון שלו על העוצר שהוטל, ושיתף תמונה של האיש עם החפץ החשוד. "אנחנו לא בטוחים מה זה, אבל נקטנו באמצעי הגובה ביותר לבטיחות: עוצר מיידי", נכתב בטוויטר. "על מנת לשמור על הקהילה שלנו בטוחה, אנו מבקשים מכל המבקרים להימנע מלהגיע לאזור ולהישאר מחוץ לבית החולים".


המטריה החשודה. צילום: טוויטר
המטריה החשודה. צילום: טוויטר



במקביל לציוצים ושיתוף התמונה, המשטרה החלה לחפש אחר האיש בבית החולים, ועברה חדר אחר חדר, אך לא מצאה דבר. למרבה המזל, כשעה לאחר מכן, האיש זיהה עצמו בצילום בטוויטר ויצר קשר עם בית החולים. הגבר, שמסיבות ברורות לא רצה להזדהות, הראה לצוות את ה" חפץ החשוד"- מטרייה עם ידית דמוית חרב. המשטרה מיהרה לעדכן את הציבור, תוך שיתוף בטוויטר של תמונת המטרייה. "תודה לכל מי שעזר לאתר את האדם החשוד עם האקדח. לאחר מאמץ קבוצתי התברר שזו מטרייה", נכתב בחשבון הטוויטר שלהם 

דוברת בית החולים הוסיפה על כך ש"נקטנו את כל הצעדים הדרושים כדי לנקוט זהירות מוחלטת כדי לשמור על המטופלים שלנו, המבקרים, צוות הקהילה בטוח ואנחנו מאוד מעריכים את התמיכה של כולם כדי לעזור להבטיח הקמפוס שלנו היה בטוח".