תקשורת טובה היא חשובה מאוד בזוגיות, ובלעדיה דברים עלולים להתדרדר במהרה, אפילו לכדי עבירה פלילית. לאחרונה, בעל ממורמר מאנגליה החליט לנקום באשתו במקום להסביר לה מה מפריע לו, והועמד על כך לדין. על פי הדיווחים המקומיים, הבעל התקשר לדווח על פצצה בפאב בו שהתה, כי רצה להרוס לה את הלילה. הוא נדרש כעת לשלם לפאב פיצויים וכן קיבל עונש מאסר.



מו אחמד, 42, מאנגליה, הרס את הלילה לא רק לאשתו אלא לשאר הלקוחות במקום, וכן גרם נזק כלכלי לבעלי הפאב. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הבריטיים, אחמד הודה בבית המשפט שהתקשר לפאב "הדוכס מוולינגטון", בסומרסט, פעמיים, ודיווח על פצצה במקום. לדבריו, עשה זאת כי כעס על אשתו על שיצאה לבלות, בעוד הוא עובד בשתי עבודות כדי שיצליחו לגמור את החודש.



הוא סיפר שנאלץ למצוא עבודה נוספת כי העסק שהוא ואשתו הקימו אינו רווחי. "הוא כעס שהיא הוציאה כסף בעוד הוא עובד כדי לשלם את החשבונות. כשהוא הבין שהיא יצאה לפאב, הוא התעצבן והיה מתוסכל, ורצה להרוס לה את הלילה", נאמר בדיון. "הוא לא חשב על ההשפעה שתהיה לזה על הפאב ועל שירותי החירום".



פאב הדוכס מוולינגטון, בסומרסט, אנגליה. צילום מסך: גוגל מאפס
פאב הדוכס מוולינגטון, בסומרסט, אנגליה. צילום מסך: גוגל מאפס



על פי ה-BBC, כתוצאה ממעשיו של אחמד הבעלים נאלצו לסגור את המקום מוקדם, מה שהוביל לנזק של 840 ליש"ט (כ-3980 ש"ח). כמו כן, מעל 130 לקוחות ששהו במקום פונו מהפאב סביב השעה אחת לפנות בוקר. "נאמר לי שאתה מתבייש מאוד ויש לך על מה", אמר השופט ג'פרי מרסר בבית המשפט "קראון קורט" באקסטר. "זו הייתה דרך חשיבה מוזרה. זה היה מעשה יוצא דופן". מרסר הטיל על אחמד שישה חודשי מאסר על תנאי ו-120 שעות של עבודות שירות. בנוסף לכך, הוא ייאלץ לשלם לבעל הפאב פיצויים כגובה הסכום שאיבד באותו היום.