ילדה בת 9 שרק רצתה לחלוק ממתקים עם בני כיתתה, מצאה עצמה בצרות לאחר שהתברר שהם מכילים מריחואנה. על פי הדיווחים המקומיים, הילדה חילקה דובוני גומי בקפטריה, בבית הספר למצוינות באלבוקרקי, ניו-מקסיקו, במחשבה שאלו ממתקים רגילים. התקרית המשונה הובילה לפתיחת חקירה משטרתית, לאחר שתלמידים החלו לחוש ברע.



על פי חדשות Albuquerque Journal, גורמים רשמיים בבית הספר החלו לחשוד שמשהו אינו קשורה, לאחר שמספר תלמידים דיווחו על סימפטומים דומים. הילדה שחילקה את הדובונים, נשלחה לאחות בית הספר כי סבלה מסחרחורת בזמן אחד השיעורים. ארבעה תלמידים נוספים התלוננו על סחרחורות, קשיי ראיה וצחקוקים בלתי נשלטים. צוות טיפול רפואי שהוזעק למקום בדק את הילדים, והשגיח עליהם עד שהשפעת הסם התפוגגה.


ממתק למבוגרים בלבד. אילוסטרציה: אינגאימג
ממתק למבוגרים בלבד. אילוסטרציה: אינגאימג

 
בנוסף לכך, הורי הילדים עודכנו על התקרית המצטערת, והתבקשו להיות זהירים יותר. "כפי שהודענו להורים באימייל, אנו רוצים להזכיר לכל התלמידים וההורים להיות זהירים לגבי שיתוף מזון ושתייה", נאמר מפי בית הספר בהצהרה רשמית. "אנו היינו רוצים שהקהילה שלנו תהיה ערנית לגבי סמים, שעלולים להגיע בצורות שונות ובמאכלים, ומבקשים מהורים וחברי קהילה לא לדבר על סמים במפורש בנוכחות תלמידים".

בעקבות התקרית, הוריה של הילדה נלקחו לחקירה, והסבירו שמדובר בממתקי מריחואנה שקנו לשימוש רפואי. כאשר היא מגיעה בצורה זו, מריחואנה עלולה להיות חזקה בהרבה מאשר כשהיא מגיעה בג'וינט. באשר לילדה האומללה, זו הושעתה מבית הספר, למרות שלא התכוונה להזיק. לדבריה, כשלקחה את החבילה מהבית היא נראתה רגילה לחלוטין. "היא חשבה שהיא מחלקת ממתקים, ומהתמונה על האריזה זה באמת נראה כך", הסבירה קריסטי דל קורטו, דיקנית התלמידים.