בפעם הבאה שאתם הולכים לשירותים, כדי שתוודאו שאתם באמת לבד. זה בטוח מה שיעשה גבר אחד מצרפת, שגילה נחש פיתון אימתני באסלה שלו, בדיוק כשהתכוון להתפנות. האירוע התרחש השבוע, כשהגבר בן ה-53 נכנס לשירותים בדירתו שבקומה השנייה, בעיר גרנובלה. רגע לפני שהטיל את מימיו, הגבר, שרצה להישאר אנונימי, שם לב שמישהו מביט בו מן מהאסלה. "זה היה מבהיל", סיפר הגבר לחדשות Le Parisien. הוא אומנם לא זכה להתפנות, אך בכל זאת חש הקלה, לדבריו, בעיקר כי לא נפגעו לו איברים חיוניים.



זה אומנם מפחיד לראות נחש פיתון מציץ בך מן האסלה, אבל אפשר בהחלט להסתכל על הצד החיובי בסיפור, בדיוק כפי שעשה הדייר הצרפתי. "למרבה המזל לא חטפתי התקף לב", הסביר. "יכולתי גם בקלות להיות מוכש באזור רגיש, אם אתם מבינים למה אני מתכוון". לאחר המפגש המבהיל, הוא ברח מהשירותים, וסגר את הדלת היטב.



או אז, הוא תהה בינו לבין עצמו, שמא הוא דמיין את הכל, ובעצם אין שום נחש בשירותים. כדי לבדוק את ההשערה הזו, הוא פתח שוב את הדלת והציץ פנימה. "ראיתי את הנחש יוצא מהאסלה. זה היה פיתון ענקי. התקשרתי למכבי האש מיד". למרות חששו הרב של האיש, הנחש, שגודלו כשני מטרים, הוצא בקלות רבה מהאסלה ונלקח ללא בעיות למרפאה וטרינרית. למרבה הצער, היצור האומלל מת זמן קצר לאחר מכן, בגלל שבלע חומרי ניקיון רעילים שהיו בצנרת.


 
הפיתון האומלל, לאחר שהוצא מהאסלה. צילום מסך
הפיתון האומלל, לאחר שהוצא מהאסלה. צילום מסך


אומנם לא ידוע בוודאות מהיכן הגיע הנחש, אך ארבעה ימים קודם לכן אחד השכנים סיפר שפיתון המחמד שלו נעלם. כמו כן, בערך באותו הזמן הדייר שנתקל בפיתון סיפר ששם לב שמשהו לא בסדר בצנרת. "שמתי לב בימים האחרונים שהמים בשירותים לא יורדים טוב, אבל לא דמיינתי לעצמי שזה בגלל נחש שגר בצנרת", סיפר.

אבל זה לא באמת משנה מהיכן הגיע הנחש, ביקורו הלא צפוי השאיר חותם. לדבריו של האיש, הוא עדיין חש פחד בגלל מה שקרה, ומתקשה ללכת לשירותים. "לא אוכל שוב להיכנס לשירותים באותה דרך", הסביר. "אני פותח את הדלת, מדליק את האור ובוחן את האסלה ממרחק, לבדוק שאין שם שום דבר". בנוסף לכך, גם בת זוגו מפחדת לבוא אליו הביתה בינתיים, ולא ברור מתי תסכים לחזור. נוכל רק לקוות שהשניים יצליחו להתגבר גם על זה.