בת'אני נאווה, גילתה בדרך כואבת במיוחד שגם על טעויות קטנות אפשר לשלם מחיר כבד מאוד. נאווה, תלמידת תיכון בת 18 מלוס אנג'לס, קליפורניה, הניחה את רגלה על מושב הרכבת התחתית ובשל כך נגררה באלימות מהרכבת על ידי שוטר ואף נאזקה על ידיו. עוברי אורח ונוסעי הרכבת שהיו עדים למקרה צילמו את התקרית ובעקבות הסערה שהתפתחה הודיע ראש העיר אריק גרסטי על חקירת המקרה. 



באחד הסרטונים שהועלו לרשת, נראה השוטר מסמן לנאווה לקום ומורה לה לרדת מהרכבת. לאחר שהיא לא ביצעה את הוראותיו, אמר לה השוטר: "אמרתי לך מה לעשות ולא עשית את זה, לא מילאת אחר הוראותיי ואת יורדת מהרכבת". בשלב זה הוא תפס את הצעירה בזרועה והחל לגרור אותה בכוח מהרכבת תוך שהיא מתחננת שיעזוב אותה. 



לאחר שהוריד אותה מברכבת, המשיך השוטר ואזק אותה, יחד עם צעירה נוספת שניסתה להגן עליה כאשר השתיים צועקות לעבורו: "זה לא הוגן", "היו לי דברים על הרכבת, ואף האשימו אותו בגזענות ובכך שהוא עוצר את השתיים בשביל לעמוד במכסת המעצרים החודשית שלו. אמה של נאווה סיפרה כי לאחר המקרה בתה נלקחה לבית החולים כשהיא סובלת מנקע בפרק ידה. כאמור, ראש עיריית לוס אנג'לס התייחס לתקרית ואמר כי "לפעמים סרטוני וידאו יכולים לספר תמונה אחת או אחרת, נבחן את הסרטונים שצילמו השוטרים במקום כדי להגיע למסקנות בקשר למקרה".