מועדוני חשפנות לעד יראו כמקומות בילוי מפוקפקים, שמנצלים נשים ופוגעים בהן. אבל לפעמים מתהפכות היוצרות, ומי שנפגע קשות הוא דווקא הלקוח. למעשה, ביקור במקום כזה עלול לגרום לבעיות שיניים חמורות, יוכל להעיד על כך דייויד קופרשטיין, שאיבד שן בגלל שהעליב את כישורי האמהות של חשפנית. הוא תבע השבוע את מועדון החשפנות בו התרחש האירוע, ודרש פיצויים בסכום של לא פחות ממיליון דולרים.



קופרשטיין, שף בן 36 ממנהטן, סיפר בבית המשפט העליון של ניו יורק על החוויה הקשה שעבר במועדון החשפנות Larry Flynt’s Hustler Club, כשביקר בו במרץ 2015. לדבריו, היה במקום עם חבריו ואחת החשפניות לא הפסיקה לדבר ולשתות איתם. "חלק מהחברים שלי זרקו לעברה כסף. היא סיפר לי על עצמה, על משפחתה ועל ילדיה, ועל זה שהם כל הזמן מסתבכים עם המשטרה", סיפר קופרשטיין. "אמרתי לה, 'זה נשמע כאילו את אימא גרועה'". בתגובה לכך, החשפנית נתנה לו אגרוף בזמן שלגם מהמשקה שלו, והשן הקדמית השמאלית שלו יצאה ממקומה ונעלמה אי שם על רצפת המועדון. "אני מנחש שהיא לא אהבה את ההערה הזו", הוסיף.


צילום: גוגל מפס .Larry Flynt’s Hustler Club
צילום: גוגל מפס .Larry Flynt’s Hustler Club



למרות שהוא זה שהותקף, השף סיפר ש"תוך שניות שלושה מאבטחים הקיפו אותי וליוו אותי החוצה. הם הביאו אותי לכניסה, ואחרי כמה דקות מצאו את השן שלי על הרצפה ונתנו לי אותה". על פי דשות nydailynews, בזמנו הנהלת המועדון הבטיחה לשלם לקופרשטיין 10,000 דולר עבור טיפולי השיניים להם הזדקק. אך הכסף מעולם לא הגיע אליו, והנהלת המועדון סיננה אותו בכל דרך אפשרית.



בעקבות התנערותו מאחריות ומתשלום, החליט השף לתבוע את המועדון. יחד עם זאת, סיפר עורך דינו סטיבן וולף שקופרשטיין גילה שצפויות לו שנים רבות של טיפולי שינים יקרים וכואבים, כשלצד השתלת שן יתכן שיאלץ לעבור גם ניתוח חניכיים. השף סיפר שהוא מתבייש על כך שהיה במועדון חשפנות, אבל הוא לא חושב שמגיע לו להיענש בדרך כזו.