ביקור בבית החולים הסתיים באורח טרגי, לאחר שהוראות שגויות של הצוות הרפואי גרמו לתאונה ולמותו של אדם. ראג'ש מארו, 32, מהודו, לא ציפה שכך יסתיימו חייו, כשליווה בת משפחה מבוגרת , יחד עם בנה, לסריקת MRI. על פי הדיווחים המקומיים בכלי התקשורת, כאשר הגיעו לבית חולים במומבאי, עובד מחלקה ביקש ממארו לקחת מכל חמצן לחדר הבדיקות. זאת למרות שאסור להכניס מתכות מכל סוג שהן לחדר בו יש מכשירי MRI.



חריש סולאנקי, בנה של האישה, סיפר שכששאלו אם זה לא מסוכן, שכן המכל עשוי מתכת, העובד ענה ש"זה בסדר, אנחנו עושים את זה כל יום". הוא הסביר להם שזה בטוח לחלוטין כיוון שהמכשיר כבוי. למרבה הצער, הטעות שהתבררה כקטלנית התגלתה באיחור. "ברגע שראג'ש נכנס עם המכל, התברר שהוא היה דלוק", סיפר סולאנקי. על פי חדשות NDTV, ברגע שמארו נכנס פנימה, השדה המגנטי של המכשיר משך בכוח רב את המכל יחד איתו. כתוצאה מכך, ידו של מארו נתקעה בתוך המכונה, מה שהוביל לדליפת חמצן מסיבית מהמכל. סולאנקי והעובד מיהרו לעזרתו של מארו, אך כשהוציאו אותו לבסוף, גופו היה נפוח ומדמם. הוא הובהל לחדר מיון, שם מת פחות מעשר דקות לאחר מכן.



ראג'ש מארו ז"ל. טוויטר
ראג'ש מארו ז"ל. טוויטר


בני משפחתו של מארו טוענים כעת שמדובר במקרה של רשלנות רפואית חמורה, ודורשים שהאחראים ייענשו. "ראג'ש מת בגלל הרשלנות שלהם", טען סולאנקי. "העובד אמר שהמכשיר כבוי. גם הרופא וגם הטכנאי שהיו במקום לא אמרו דבר". בעקבות האירוע הקשה, הרופא ועוזרו נעצרו, וחקירת האירוע נמצאת בעיצומה. נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע האם בני משפחתו של מארו מתכוונים לתבוע את בית החולים.