יש אנשים שהחיים מאירים להם פנים, והכל מצליח להם, אלו האנשים המעצבנים ביותר בעולם. לעומתם, יש מי שכל מה שיכול להשתבש בחיים שלהם אכן משתבש, והם מוצאים את עצמם במצבים מאוד לא הוגנים. יוכל להעיד על כך גבר אחד מניו-יורק, לו היה בחיים, שזכה בסכום אדיר בלוטו ומת זמן קצר לאחר מכן.



דונלד סוואסטאנו, 51, לא הספיק ליהנות ממיליון הדולרים בהם זכה בתחילת החודש, שכן נפטר שלושה שבועות לאחר מכן. על פי חדשות New Zealand Herald, הוא אומנם אובחן כחולה בסרטן בשלב 4, אבל חשב שיש לו עוד זמן לחיות. למעשה, הוא כבר החליט מה יעשה בכספו, והיה בטוח שיצליח ליישם לפחות חלק מתכניותיו. "בגלל שאני עובד כנגר פרילנס, לא הייתה לי תכנית פרישה", סיפר סוואסטאנו לכלי התקשורת בזמנו. "הזכייה תעזור לי בזה. אין לי תכניות לבזבוזים אחרים. אני אקנה מכונית חדשה, אשלם כמה חובות ואשקיע את הכסף עבור העתיד".



גבר נפטר זמן קצר לאחר שזכה בסכום אדיר בלוטו. צילום: אינגאימג
גבר נפטר זמן קצר לאחר שזכה בסכום אדיר בלוטו. צילום: אינגאימג


אומנם סוואסטאנו לא זכה ליישם את תכניותיו, אבל משפחתו אמרה שתתרום חלק מהזכייה לאגודה האמריקנית למלחמה בסרטן. למרות מחלתו, מותו הוגדר כלא צפוי, ואת ימיו האחרונים העביר בבית חולים. הוא הותיר אחריו אם, שתי אחיות וארבעה אחים. סוואסטאנו גדל בלונג איילנד ולמד את עבודת הנגרות מאביו. הוא עבר לניו יורק לפני עשור, שם התגורר עם בת זוגו ג'ולי ווילר, וגידל איתה את שני בניה.