אומרים שאין דבר כזה פרסום רע, והעיקר הוא שהמוצר או החברה נמצאים בכותרות. אך סביר להניח שחברת ,תעופה אחת מנורווגיה לא תסכים עם זה, והייתה מעדיפה למנוע את הסיקורים השליליים שנעשו עליה לאחרונה. רק לפני מספר שבועות דווח על נחיתת חירום שביצעה חברת נורווג'יאן אייר, לאחר שהטייס חש ברע במהלך הטיסה. השבוע, החברה שוב עלתה לכותרות, כשמטוס שלה נאלץ לחזור לשדה התעופה בדחיפות בשל תקלה בשירותים. למרבה האבסורד, 70 השרברבים שהיו במטוס לא יכלו לסייע לתקן את התקלה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המטוס היה בדרכו מאוסלו למינכן, ואפילו לא הספיק לחצות את גבולות המדינה כשהתקלה התגלתה. כשעה בלבד לאחר שיצא לדרכו, צוות המטוס הבין שעליו לחזור, זאת למרות שגם כך יצא באיחור של מעל חצי שעה. על פי החדשות בשפה הנורווגית Dagablat, המטוס היה "צריך להסתובב מעל מחוז הדמרק כדי להיפטר מדלק על מנת שלא יהיה כבד מידי בנחיתה", הסבירה יועצת התקשורת פטימה אלקדי. במטוס בן 186 המושבים, היו אותה עת בין 60 ל-70 שרברבים מאותה חברה, שטסו במסגרת העבודה. יחד איתם היו גם עובדים נוספים מהתעשייה, מחברות אחרות.


השרברבים לא יכלו לסייע בגלל שהיה צורך לתקן את התקלה מבחוץ. צילום: אינגאימג
השרברבים לא יכלו לסייע בגלל שהיה צורך לתקן את התקלה מבחוץ. צילום: אינגאימג


"רצינו לעזור לתקן את השירותים, אך למרבה הצער זה משהו שהיה צריך להיעשות מבחוץ. לא רצינו לשלוח החוצה שרברב גובה של 10,000 מטרים", הסביר מנכ"ל חברת השרברבות, פראנק אולסו ל-The Nordic Page. דובר של חברת התעופה סיפר שלאחר הנחיתה השירותים תוקנו, והטיסה חודשה מאוחר יותר במהלך היום. "אנו רוצים להודות לנוסעים על סבלנותם וכן מתנצלים בפניהם על אי הנוחות", אמר הדובר בהצהרה רשמית.