כשמזמינים טייקאוויי ממסעדה, זה לא נדיר שקורות טעויות בהזמנה, כמו למשל פיצה עם תוספת שלא הזמנתם, או המבורגר שמגיע בלי צ'יפס וקולה. אבל כשמדובר במסעדה שפועלת בחשאי גם כקרטל סמים, הטעויות עלולות להיות מבהילות ומסוכנות יותר. כך גילתה לאחרונה בעלת מסעדה מאינדיאנה, לאחר שנתנה בטעות משלוח קוקאין ללקוחה הלא נכונה. היא נעצרה באשמת סחר וייצור סמים ורישיון העסק שלה הושעה.

הטעות שביצעה קארי לין דאמוף, 49, גבתה ממנה מחיר כבד, כשהמשטרה גילתה שהמסעדה שלה שימשה גם כעסק לייצור ומכירה של קוקאין. העסק המפוקפק נחשף במערומיו לאחר שלקוחה מבוהלת התקשרה למשטרה, וסיפרה שיחד עם מקלות הגבינה שהזמינה קיבלה גם שקית קוקאין. למרבה האבסורד, היא מצאה את השקית רק אחרי שמישהו מהמסעדה התקשר אליה וביקש שתחזיר את המנה.

הלקוחה מקבלת את המשלוח הלא נכון. צילום מסך: יוטיוב
הלקוחה מקבלת את המשלוח הלא נכון. צילום מסך: יוטיוב

 
האירוע התרחש במסעדת Broad Street Gyros בסוף חודש נובמבר, אך נחשף השבוע יחד עם תיעוד המקרה. בסרטון בן 47 הדקות, שצולם במצלמות אבטחה, נראת דאמוף מוכרת קוקאין מחוץ למסעדה שלה, בין היתר. בדקה ה-22:58, ניתן לראות את הלקוחה מקבלת את ההזמנה הלא נכונה, בה נמצאת שקית הקוקאין. בדקה ה-29, אפשר לראות במפורש שדאמוף לחוצה כי אינה מוצאת הסם, ומבינה את הטעות שעשתה. בשלב זה היא מתחילה להתקשר ללקוחות במטרה לנסות לאתר את הסם.
 
הרגע בו בעלת המסעדה מגלה שנתנה את הקוקאין ללקוח הלא נכון. צילום מסך: יוטיוב
הרגע בו בעלת המסעדה מגלה שנתנה את הקוקאין ללקוח הלא נכון. צילום מסך: יוטיוב


על פי חדשות The Times of Northwest Indiana, דאמוף נעצרה באשמת סחר, ייצור והחזקה של קוקאין. כמו כן, היא הואשמה בכך שהשתמשה בעסק שלה ביודעין וכוונה לצורך לייצור, מכירה ומשלוח סם לא חוקי. החקירה נמצאת בעיצומה.