לסדר ולנקות את הבית זה חשוב, גם בגלל שזה לא בריא לגור בבית מלוכלך, וגם כי אם לא מסדרים לא מוצאים הרבה מאוד דברים חשובים. יוכל להעיד על כך גבר אחד שכנראה לא ניקה המון זמן את הבית, שכן הוא מצא כרטיס טיסה בן 19 שנים מתחת למיטתו. להפתעתו הרבה, חברת התעופה ממנה רכש את הכרטיס הסכימה לכבד אותו, והוא כעת יוכל לטוס באמצעותו לאן שיבחר.



ג'ון ווקר, מצפון קרוליינה, רכש כרטיס של חברת יונייטד איירליינס מנשוויל לסקרמנטו אי שם בסוף שנות ה-90. הטיסה יועדה לתאריך 31 בדצמבר 1998, עבור חתונה של גיסו. "קניתי אותו לחתונה של הגיס שלי, שהיה עתיד להתחתן ב-2 לינואר 1999", סיפר ווקר לחדשות WFMY . "אבל לא יצא לי להגיע".



בזמנו, ווקר ניסה לקבל החזר כספי על הכרטיס, אבל נאמר לו שיוכל לקבל שובר לטיסה עתידית במקום זאת. במכתב שקיבל מיונייטד איירליינס נכתב במפורש שיוכל להשתמש בסכום הכרטיס עבור טיסה עתידית, ללא הגבלת זמן, או בלשון החברה - "לנצח". "שמתי אותו בצד כי באותה תקופה לא היו לי תכניות לטייל. שכחתי ממנו לחלוטין", הסביר ווקר. הוא נזכר בקיומו של הכרטיס רק לאחר שחיפש משהו אחר בקופסה מתחת למיטתו, והחליט לבדוק האם יונייטד מתכוונת לזה כשהיא אומרת "לנצח".


 
ג'ון ווקר. צילום מסך
ג'ון ווקר. צילום מסך


תחילה כשפנה אל החברה, הם לא ידעו כיצד לעזור לו, אם בכלל אפשר. "אף אחד לא ידע מה לעשות עם כרטיס נייר, כי עכשיו כבר לא משתמשים בכרטיסים כאלו", הסביר ווקר. הוא ניסה בשלב זה לפנות אל החברה בטוויטר, שם מזלו השתנה במהרה. ווקר סיפר שאחד העובדים חזר אליו ואמר לו שהמכתב אומנם אינו מחייב מבחינה משפטית, אך הם יכבדו את הכרטיס שלו בכל מקרה. אותו עובד הסביר לו שלאחר שהחברה פשטה רגל לפני כעשור,  היא הפכה פטורה מכל חובותיה, כולל כרטיסים עליהם הופיעה המילה "לנצח". יחד עם זאת, המשיך העובד, החברה תעניק לו שובר בכל זאת, בשל המצב הייחודי. "אני חושב שזה פשוט היה שירות לקוחות טוב", טען ווקר. 

הכרטיס העתיק של יונייטד איירליינס. צילום מסך
הכרטיס העתיק של יונייטד איירליינס. צילום מסך


בימים אלו, הוא מחכה לשובר באמצעותו יוכל לעלות על המטוס ולטוס הפעם באמת. הוא אומנם אינו יודע עדיין לאן יטוס, אבל כשברשותו יהיה כרטיס בשווי 571 דולרים (בזמנו שווי הכרטיס היה 378 דולרים) לא נראה שתהיה לו בעיה לבחור יעד. כמו כן, אולי המקרה גם ילמד אותו לנקות ולסדר את הבית לעתים קרובות יותר.