גירושים הפכו בימינו לתופעה נפוצה למדי, ובאמת אין סיבה להישאר בקשר אם הוא גורם לסבל. אך בעוד רוב האנשים מתגרשים מסיבות הגיוניות, יש מי שהסיבות שלהם לפירוק הנישואים מעידות על צורך דחוף בהתערבות פסיכיאטרית. זה נראה בדיוק מצבו של מוכר מכוניות אחד מגאבורון, בוצואנה, שהחליט לנטוש את אשתו ואת ארבעת ילדיו לטובת בובת המין שלו.



פאלאס מולה, 39, מדרום אפריקה, החליט להתגרש מאשתו ולנטוש את ילדיו, לאחר שהתאהב עד מעל הראש בבובת המין שהזמין מאתר אמריקאי. מולה סיפר לכלי התקשורת המקומיים שניסה לשלב את הבובה היקרה, שעלתה כ-2,600 דולרים, בחיי הנישואים שלו, אך לא זכה להיענות. הוא הסביר שהציב לאשתו אולטימטום - או שהבובה הופכת לחלק אינטגרלי מחייהם או שהוא עוזב. לאחר שאשתו סירבה, קיים הבטחתו והגיש בקשה לגירושים.



הרגע בו הבין הגבר המוזר שהוא רוצה לבלות את שארית חייו עם הבובה, היה מיד לאחר הפעם הראשונה שעשה איתה סקס. לדבריו הסקס איתה היה טוב יותר מאשר עם אשתו, וזה רק אחד מהיתרונות הרבים לדבריו שיש לקשר עם בובת מין. "לבובות אין מחלות, מצבי רוח או מחזור, ואין להן דרישות מיניות", סיפר מולה לחדשות africatopsuccess. "זה בזבוז זמן ואנרגיה לקיים יחסי מין עם אישה אמיתית, וזה גם מוביל להידבקות במחלות מין ובזבוז כסף".



הבטיח לשלם מזונות באמצעות הכסף שיחסוך על קשר עם אישה אמיתית. צילום: אינגאימג
הבטיח לשלם מזונות באמצעות הכסף שיחסוך על קשר עם אישה אמיתית. צילום: אינגאימג



למרות שהשאיר את חייו הישנים מאחור, מולה הבטיח שישלם מזונות עבור ילדיו. זאת, לדבריו יוכל לעשות באמצעות הכסף שיחסוך על קשר עם בת זוג. אחרי הכל, אם ירצה בכך, הסביר, לא יצטרך לקנות לבובה מתנות, או להוציא עליה כסף בכל דרך אחרת. הוא גם לא יצטרך להקדיש לה זמן ויחווה איתה את הקשר האולטימטיבי מבחינתו, שמתחיל ונגמר במיטה. מאחר והוא טוען שנשים אמיתיות אינן מספקות אותו מינית, וזה כנראה הפתרון המושלם עבורו.