רוב האנשים אינם מאמינים באהבת אמת, ויגלגלו עיניהם בזלזול למשמע כל אזכור בנושא, שלא לדבר על נשמות תאומות. אבל אותם ציניקנים לא יוכלו להפריע לאיחוד המרגש של זוג אוהבים מאנגליה, שהתחתנו 75 שנים לאחר שנפגשו והתאהבו לראשונה. ג'ורג' קופין ואיירין לנינג, שניהם בני 89, הכירו אי שם בשנות ה-40, כשהיו בני נוער צעירים מלאי הורמונים.



הם החלו לצאת בגיל 14, ומאחר וגרו האחד ליד השנייה, לא התקשו לבלות כמעט כל רגע יחד. את רוב זמנם העבירו זוג האוהבים ברכיבה על אופניים, ובילוי בחצר בית הוריו של ג'ורג', כשלרוב ג'ורג' היה מתקן בה מכשירי רדיו ואיירין הייתה סורגת לצידו. אבל כמו כל אהבת נעורים, גם אהבה זו הגיע לסופה, כשלוש שנים לאחר שהחלה. ג'ורג' סיפר לכלי התקשורת המקומיים שהוא זה ששם סוף לקשר, כי רצה לגלות מה עוד יש לשוק הדייטים להציע. אחרי הכל, שניהם היו צעירים מידי ולא מנוסים, ולא חוו כמעט דבר בחייהם.



השניים, שכעת מתגוררים יחד בסאטון קולדפילד במערב המידלנדס, המשיכו מאז הלאה בחייהם, התחתנו וילדו ילדים. גם ג'ורג' וגם איירין העידו שלא חשבו האחד על השנייה במשך השנים בשל כך. איירין, מזכירה לשעבר וסבתא לארבעה, כבר הספיקה להתחתן ולהתאלמן פעמיים. ג'ורג' נישא גם הוא, פעם אחת, ונותר עם אישתו במשך במשך 65 שנים. לשניים נולדו גם כן ילדים, וכעת יש לג'ורג' שמונה נכדים. שניהם איבדו את בני זוגם זמן קצר לפני שנפגשו שוב, ממש במקרה, בהלוויה של חבר משותף.
 

נפגשו שוב על כוס תה והתאהבו מחדש. צילום מסך
נפגשו שוב על כוס תה והתאהבו מחדש. צילום מסך



"התקשרתי אליה יומיים לאחר מכן והזמנתי אותה לכוס תה, ומשם הכל זרם", סיפר ג'ורג' ל - dailymail. אותה כוס תה כנראה הייתה קסומה, שכן הם הבינו מיד אחריה שהאהבה ביניהם עוד חיה ובועטת. למעשה, חצי שנה בלבד לאחר חידוש הקשר, ג'ורג' הציע לאיירין להתחתן איתו, ולשמחתו היא אמרה כן. הפעם, הסביר ג'ורג', הוא לא התכוון לתת לאהבת חייו לחמוק ממנו. "בגיל שלנו, אין לנו זמן לבזבז. אנחנו מאוד מאושרים שמצאנו שוב האחד את השנייה. זה נהדר שאיירין שוב איתי", סיפר ג'ורג', בעברו מהנדס ייצור. "אנחנו יכולים לדאוג האחד לשנייה ויש לנו כל כך הרבה על מה להתעדכן".



אין ספק שהשניים מאוהבים עד מעל לראש, שכן גם אחרי כל השנים הללו איירין טוענת שבעלה לעתיד עדיין נאה, כפי שתמיד היה. "השיער שלו אומנם לבן עכשיו, אבל יש לו החיוך וחוש ההומור שאהבתי כשהיינו צעירים יותר", הסבירה. "מעולם לא חשבתי שנתחתן. זה כמו סיפור אגדה". השניים, שעתידים להתחתן בסוף החודש, סיפרו ששני המשפחות שלהם שמחות על האיחוד ומצפות לו בכיליון עיניים. "זה איירוני שחידשנו את הקשר אחרי לוויה של חבר, אבל סיפורים כמו אלו לרוב קורים בדרכים מצחיקות", סיכמה איירין.  



ג'ורג' הציע לאיירין נישואים אחרי חצי שנה יחד. צילום מסך
ג'ורג' הציע לאיירין נישואים אחרי חצי שנה יחד. צילום מסך