אין כמעט אדם אחד בעולם שלא חולם לזכות בלוטו בסכום כסף אדיר, אשר ישנה אחת חייו מן הקצה אל הקצה. אבל יש מי שהזכייה המיוחלת הזו עושה עבורם בדיוק את ההפך, והופכת את חייהם לסיוט מתמשך. זה בדיוק מה שקרה לגבר אחד ממזרח תאילנד, ששקע בדיכאון עמוק לאחר שזכה בכמיליון דולרים בלוטו.



בהתחלה, כשג'יראוט פונגפן, 42, הבין שזכה היה מאושר עד השמיים וחשב שהנה סוף סוף חייו הולכים להשתנות לטובה. יום לאחר הזכייה, החליט לארגן מסיבה, והזמין אל ביתו משפחה וחברים כדי לחגוג, והעתיד נראה מבטיח. אבל לצערו הרב של פונגפן, ממחוז צ'ונבורי, החלום היפה הזה היה קצר מועד והתפוגג במהרה. כאשר התעורר בבוקר המחרת, גילה לחרדתו שהכרטיס איננו, ויתכן שאף נגנב. החל מרגע זה, חייו של הגבר חסר המזל הפכו לגיהינום. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, פונגפן שקע בדיכאון ולבסוף התאבד בירי, כשלושה חודשים לאחר הזכייה.


 
זירת ההתאבדות נבדקת בביתו של פונגפן. צילום מסך
זירת ההתאבדות נבדקת בביתו של פונגפן. צילום מסך


במכתב ההתאבדות שהשאיר אחריו, כתב שלא יכול היה לחיות עם המחשבה על מה היה יכול להיות. "אני כל כך מצטער, בבקשה אל תטרידו את במשפחתי, באמת זכיתי בלוטו", נכתב בין היתר במכתב. גורמים רשמיים במשטרה החלו לחקור את המקרה, ואף ביקשו לעבור על רשימת הנוכחים מאותה מסיבה גורלית. עם זאת, נכון לעכשיו לא ידוע האם הכרטיס נגנב או פשוט אבד. כמו כן, עדיין לא ברור אם במשטרה ינסו לברר מה עלה בגורל הכרטיס, ואם מישהו ניסה לקבל את הזכייה באמצעותו.

האקדח באמצעותו התאבד פונגפן. צילום מסך
האקדח באמצעותו התאבד פונגפן. צילום מסך