בימינו, בדיקת תיקים או כל ציוד אחר היא עניין שבשגרה במקומות ציבוריים, בייחוד בישראל אבל גם בשאר מדינות העולם. מדובר בהליך אוטומטי ומשמים ורוב האנשים לא חוששים ממנו, או לכל היותר דואגים שהוא יגרום להם לאחר ליעדם. אבל יש מי שלא מוכנים להיפרד מהחפצים שלהם ולו לשנייה אחת בלבד, גם אם מדובר בהליך ביטחוני שהוא בגדר חובה. תוכל להעיד על כך אישה אחת מסין, שכל כך חששה להשאיר לבד את חפציה עד שזינקה יחד איתם למכונת סריקת המטען ברכבת.

האירוע המוזר התרחש בתחילת השבוע בתחנת הרכבת במחוז גואנגדונג, בדרום סין, בעוד תושבים רבים עשו דרכם הביתה לרגל חג הירח הסיני. מדיווחים מקומיים עולה שהאישה הסכימה ללא בעיה להכניס את התיק הגדול שלה למכונת הרנטגן לסריקת מטען, במחשבה שתוכל להמשיך יחד עם התיק הקטן שבידיה. אך כאשר נאמר לה שגם התיק השני יאלץ לעבור סריקה, החלו הצרות. בשלב זה, האישה שמה את התיק במכונה, ולעיני המאבטחים ההמומים זינקה יחד איתו פנימה. עובדים בחדר הבקרה בתחנה נדהמו כאשר הביטו במסכים וראו צללית של אישה בתוך המכשיר המיועד לחפצים בלבד. בתמונות משעשעות מהתקרית נראית האישה יושבת על המסוע מאחורי חפציה, ובסרטון מצלמות אבטחה במקום היא נראית מזנקת החוצה לאחר מכן וממהרת אל הרכבת.
 

עובדים נדהמו לראות אישה במכונה המיועדת לחפצים בלבד. צילום מסך: יוטיוב
עובדים נדהמו לראות אישה במכונה המיועדת לחפצים בלבד. צילום מסך: יוטיוב



עובדים במקום, כך עולה, היו בהלם מוחלט ממעשיה של האישה עד שלא הצליחו לעצור בעדה מלהיכנס לתוך המכשיר. גם לאחר מכן האישה לא נעצרה, אפילו לא לתשאול או אזהרה, והמשיכה אל יעדה כמו דבר לא אירע. עם זאת, בעקבות המקרה גורמים רשמיים שבו והזהירו תושבים מכניסה למכונה, כיוון שהיא מכילה קרינה ברמה גבוהה במיוחד.