אנשים שפורצים לבתים ועסקים עושים זאת ברוב המקרים כדי לגנוב כסף ורכוש, ומשתדלים להסתלק מהמקום במהירות הרבה ביותר. אבל זה לא המקרה עבור פורץ חובב אחד מלוס אנג'לס, שלקח את הזמן כדי ליהנות מכל מה שיש למקום להציע, ושכח שהוא בכלל נכנס כדי לגנוב. כאשר אלן אסטרדה, 28, פרץ לסלון יופי בבעלות משפחתית, הוא הפך את הגניבה לעיסוק משני, והקדיש את רוב זמנו לכל דבר אחר שיכול היה לעלות על דעתו.

בצילומים מטרידים ממצלמות אבטחה מהסלון, שבבעלות הזוג ליסה וסטיב מריצי, נראה אסטרדה מתבונן במקום בעניין, מעשן סמים, מטעין את הסמארטפון ומשתמש במחשב. בשלב כלשהו הוא אף תועד גונב כרטיסי אשראי וכסף, אבל נראה שמוקד העניין שלו הוא אחר. לא ברור אם זו הייתה הסיבה העיקרית לפריצה, אבל בתיעוד אסטרדה נראה שולף דיסק פורנו שהביא איתו, צופה בו ומענג את עצמו.

יתכן שהמצב לא היה כל כך גרוע, אילולי בני המשפחה תפסו את אסטרדה באקט המביך. על פי הדיווחים, זה בדיוק מה שקרה כאשר ליסה ירדה להכין לעצמה כוס תה. "ירדתי למטה להכין לעצמי תה, וראיתי אותו יושב ליד המחשב וצופה בפורנו", סיפרה ליסה לחדשות KTLA. "זה הרגיש כמעט כמו חלום, תהיתי אם זה באמת קורה". היא צעקה מיד בבהלה לבעלה ולבנה שירדו למטה, ואלו נאבקו בו. אסטרדה אומנם הצליח לברוח, אך נתפס זמן קצר לאחר מכן בידי המשטרה.

ליסה מריצי ובנה. צילום מסך: יוטיוב
ליסה מריצי ובנה. צילום מסך: יוטיוב


אומנם כריסי האשראי והכסף הוחזרו למשפחה, אך לצערם אין דרך לגרום להם לשכוח את הזוועה שראו. מייקל אוקונור, ממשטרת לוס אנג'לס, הסביר שהמשפחה נותרה בטראומה מכל העניין ועם הרבה סימני שאלה ובלבול. "ליסה הבחינה בו צופה בפורנו במחשב וזה בלבל אותה כי היא לא ידעה עם מה היא מתמודדת - עבריין מין או פורץ", אמר אוקונור. "היא צעקה לבעלה ולבנה שגם ראו אותו צופה בפורנו. זה היה מאוד טראומטי". אסטרדה, חסר בית, אומנם נעצר הפעם על פריצה, אך מסתבר שיש נגדו שורה של אישומים ביניהם החזקה ושימוש בסמים וגנבת רכב. נכון לעכשיו, החקירה נמצאת בעיצומה ולא ידוע מה יהיה עונשו.