כאשר אנשים שוכרים דירה הם תמיד יודעים מראש אם היא מגיעה עם או בלי שותפים, ובתחום הזה לא אמורות להיות הפתעות. אבל זה לא היה המקרה עבור שגריר האי סיינט לוסיה, כאשר גילה שהוא לא לבד בדירה היקרה ששכר במנהטן. כעת, השגריר תובע את בעל בניין הדירות באלפי דולרים על שלא טיפל בבקשותיו החוזרות לטפל ב"אורחים" הלא רצויים.



כשקוסמוס ריצ'רדסון שכר דירה ב-65,000 דולרים, הוא ציפה שבמחיר הזה היא תהיה מתוחזקת היטב, אך הבין במהרה שזה לא המצב. שבועות ספורים לאחר שהחל לגור במקום גילה שהוא שורץ מקקים ועכברים, וביקש מבעל הבניין להיפטר מהם. אך לדבריו של ריצ'רדסון, למרות שזה תפקידו הוא לא עשה דבר בנוגע לכך, גם לאחר שפנה אליו שוב ושוב. כתוצאה מכך, ריצ'רדסון נאלץ להימלט מהדירה המטונפת אל אחת אחרת יקרה יותר (75,000 דולרים לחודש).



גילה אורחים לא רצויים בדירתו. שגריר סיינט לוסיה, רוג'ר ארצ'יבלד.
גילה אורחים לא רצויים בדירתו. שגריר סיינט לוסיה, רוג'ר ארצ'יבלד.



"זה המקום בו הוא אמור לארח שגרירים נוספים במסגרת תפקידו", הסביר עורך דינו, רוג'ר ארצ'יבלד, בבית המשפט העליון במנהטן. על פי ה-NewYorkPost, ריצ'רדסון תובע בשם ממשלתו מבעל הבית כ-45,000 דולרים. זה מצידו, טען כי הבניין שבבעלותו מטופל בקביעות בידי מדביר, וכי מלבד תלונותיו של השגריר לא היו תלונות נוספות. ההליך המשפטי נמצא כעת בעיצומו.