בימינו, קשה להאמין שמישהו יצליח לזייף את המין שלו בתוך מערכת יחסים זוגית. הרי זה משהו שאפשר לחשוף בבדיקה אחת פשוטה. אבל אישה אחת מהודו הצליחה להתחזות לגבר במשך ארבע שנים רצופות ואף להתחתן עם שתי נשים, כדי לסחוט מהן נדוניה. קרישנה סן ממדינת אוטר פרדש תמיד הייתה טום בוי, אך ב-2013 החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה. היא שינתה את שמע לסוויטי סאן, התלבשה כגבר, הסתפרה, והחלה לצוד נשים פתיות באינטרנט.



את הקורבן הראשון שלה, קאמיני, פגשה ב-2014 והציגה עצמה בפניה כ"בן" של איש עסקים מצליח. הן נישאו מאוחר יותר באותה שנה וקאמיני לא חשדה בדבר. אבל ב-2016 כשקרישנה נישאה לאישה נוספת, נישה, זו מיד הבינה ש"בעלה" הוא בעצם אישה. קרישנה שיחדה אותה שתשמור את המידע הזה לעצמה וזו הסכימה ללא שכנוע רב.



במשך זמן מה ההונאה נמשכה, תוך שקרישנה מתעללת בקאמיני פיזית ונפשית כדי להוציא ממשפחתה נדוניה. אבל יום אחד לקאמיני נמאס מההתעללות, והיא התלוננה במשטרה, שם סיפרה שבעלה שותה, מעשן ופוגע בה פיזית. "היא שכנעה אותה שהיא גבר. השתיים התחתנו באותה שנה והחלו לגור יחד בבית שכור. אבל אז היא גם החלה להתעלל בקאמיני כדי לקבל נדוניה", סיפר אחד השוטרים המקומיים, ג'אנמג'יי קאנדורי לחדשות india.com.

 
בהחלט דומה לגבר. קרישנה בטקס החתונה עם אחת הנשים שרימתה
בהחלט דומה לגבר. קרישנה בטקס החתונה עם אחת הנשים שרימתה


בחקירתה, קרישנה הודתה שהיא בעצם אישה, מה שרוב הסובבים הצליחו לנחש לבד, חוץ מקאמיני כמובן. לדבריה, היא הצליחה לגרום להן להאמין שהיא גבר כי הסכימה לקיים איתן יחסי מין רק בלילה, ותוך שימוש בצעצוע מין שקנתה באינטרנט. קרישנה נעצרה באשמת התעללות, התחזות, הונאה וזיוף ונמצאת כעת בכלא בעיר הלדוואני. ההליך המשפטי נגדה נמצא כעת בעיצומו.