סקס במכונית הוא נפוץ ונחשב אפילו לקלישאה מרוב שנעשה בו שימוש בסרטים, בסדרות וכמובן במציאות. בדרך כלל מדובר בחוויה שהיא לא מסוכנת, אולי לכל היותר לא הכי נוחה. אבל כמו בכל דבר אחר גם שם דברים עלולים להשתבש, בעיקר כשלא שומרים על כללי בטיחות. זה בדיוק מה שגילו זוג אוהבים מגרמניה שמצאו אתם מותם תוך כדי האקט, בגלל טעות אחת קטנה אך קטלנית שעשו.



במשך ימים ספורים המשטרה בעיר בוטרופ חיפשה אחר גבר בן 39, לאחר שמשפחתו דיווחה כי הוא נעדר, ובמקביל במקום אחר בעיר חיפשו שוטרים אחר אישה בת 44 שנעלמה בפתאומיות. לאף אחד לא היה מושג שהיעלמותם של השניים קשורה זו בזו, עד אשר הם נמצאו יחד ללא רוח חיים בחניה פרטית בעיר, שנמצאת באזור חבל הרוהר. מהדיווחים במקומיים בגרמניה עולה שהשניים קיימו יחסי מין במכונית, והפעילו את המנוע כדי להתחמם. זו התבררה כטעות איומה,שכן הם מתו לאחר שנחנקו מפחמן דו חמצני וגזים רעילים נופלים שנפלטו מהמנוע. באופן מפתיע, נראה שאף אחד מהשכנים לא שם לב לכך שהמנוע עבד במשך שעות רבות.



בני הזוג ככל הנראה נחנו למוות בגלל שהפעילו את המנוע. צילום: אינגאימג
בני הזוג ככל הנראה נחנו למוות בגלל שהפעילו את המנוע. צילום: אינגאימג


למרות שכבר ברור מה ככל הנראה הוביל למותם, במשטרה בדקו כיוונים נוספים, אך נכון לעכשיו לא נמצאו ראיות לכך שמדובר במעשה פלילי. יחד עם זאת חוקרים לזיהוי פלילי בודקים מה היא רמת הפחמן החד חמצני בדמם של השניים. "בשלב זה כל הראיות מצביעות על כך שמדובר בתאונה", אמר דובר המשטרה בהצהרה רשמית. "כדי לשים בצד כל ספק, התובע הציבורי הורה על ביצוע נתיחה שלאחר המוות".   


בינתיים, מומחים באירופה חזרו והזהירו את הציבור מפני השארת המנוע דולק שלא בזמן נסיעה, שכן זה "מגביר את כמות אדי המפלט שמשתחררים לאוויר". עוד נאמר ש"אדים אלו מכילים גזים מזיקים, ביניהם פחמן חד חמצני וחנקן דו חמצני, אלו נמצאו כקשורים ישירות לאסתמה ומחלות ריאה נוספות"