בימינו לא חסרות דרכים זולות להתנייד באמצעותן, ומי שלא מסוגל להחזיק רכב פרטי יכול להשתמש בתחלופות זולות כמו אוטובוס או רכבת. אבל יש מי שגם אמצעי תחבורה  אלו אינם מספיקים, והם יעשו כדי לא לשלם על נסיעה, גם אם מדובר בניצול לרעה של שירותי חירום. זה בדיוק מה שעשה גבר חצוף מבריטניה, שהתקשר למוקד אמבולנסים בשעת לילה מאוחרת וזייף פציעה, רק כדי שיוכל לבקר חבר בבית חולים.



הגבר הקמצן מאזור מנצ'סטר, התקשר למוקד האמבולנסים וטען שאיבד תחושה ברגלו ואינו יכול ללכת, וצריך להגיע למיון. כשאינם חושדים בדבר, פראמדיקים מהמוקד נחלצו לעזרתו אך נדהמו ממה שעשה כשהגיעו אל בית החולים: "המטופל התקשר לבקש אמבולנס אמש בגלל אובדן תחושה ברגלו וחוסר יכולת ללכת", צייץ שון ג'רארד, פרמדיק מהמוקד North West Ambulance Service. "לקחנו אותו לבית החולים ואז הוא קם והחל ללכת ברגע שהגענו. הוא הודה שזייף הכל רק כדי לקבל טרמפ כדי לבקר חבר בבית החולים".


דובר המוקד אמר בתגובה שמדובר בעניין שגרתי ומרגיז וש"זה מה שאנחנו מתמודדים אתו יום אחרי יום". בעקבות הציוץ של ג'רארד, פראמדיקים רבים פנו גם הם לטוויטר להביע את זעמם על המקרה. רבים מהם תהו למה אותו גבר לא מואשם בבזבוז זמן ומשאבים של מוקד חירום: "הוא צריך לשלם על שימוש לרעה בשירות", כתב הפרמדיק טרי בנטלי.



גארי פייג' כתב ש"זה מאוד נפוץ, אבל לא ברור לי איך זו לא נחשבת לעבירה. עוצרים אנשים על בזבוז זמן של המשטרה. אני לא מבין למה אנשים כאלו לא נאשמים על זה". אחר כתב: "לא יאומן! הייתה מישהי לפני הרבה שנים שהייתה מקשרת אלינו פעם בחודש רק כדי שתוכל לצאת לבלות וללכת לספר". אולי הנקמה תגיע ביום שבו הקמצן באמת יצטרך אמבולנס, ואז אף אחד לא יאמין לו.



via GIPHY