אנשים בדרך כלל מתחתנים אחרי שהם מספיקים להכיר האחד את השנייה, כדי שלא יהיו הפתעות אחרי החתונה. אבל יש מדינות בעולם בהן החתן והכלה לעתיד אפילו לא מורשים להיפגש עד ליום החתונה, מה שגורם ללא מעט בעיות. כך קרה לרופא חסר מזל מניו דלהי, הודו, שביום החתונה הבין שהוא לא כזאת מציאה כשנדחה על הסף בידי ארוסתו.



כאשר הוריו של ראבי קומאר שידכו לו אישה הם שכחו לספר למשפחתה פרט אחד קטן, שלבסוף זרע הרס על העתיד של השניים. שנה לאחר השידוך, קומאר, נוירוכירורג במקצועו, נסע יחד עם משפחתו למקום מגוריה של ארוסתו בביהאר כדי להתחתן. זמן קצר לאחר מכן, כל המעורבים בפרשה הבינו שאולי היה כדאי להפגיש את השניים לפני שסגרו את העסקה, וכך היו מונעים מבוכה גדולה מאוד לקומאר.



ממש לפני הטקס, כשקומאר הסיר את כובעו, כלתו לעתיד נחרדה לראות כי הוא מקריח. היא הודיעה מיד לכל הנוכחים כי היא לא תתחתן עם קומאר, וגם ניסיונות שכנוע רבים של שני המשפחות לא עזרו כדי לשנות את דעתה.

קומאר ואשתו החדשה. צילום מסך
קומאר ואשתו החדשה. צילום מסך



אבל הדחייה המביכה לא שברה את רוחו של קומאר. הוא יצא מביתו אותו היום כשהוא נחוש לחזור אליו נשוי, ולא התכוון לתת לתקלה קטנה כמו העובדה שאין לו כלה לעצור בעדו. על פי gulf news, בעזרת משפחתו, הגבר חדור המוטיבציה החל לחפש לו כלה חלופית בכפר של זו שזרקה אותו, ולמרבה הפלא גם מצא אחת. קומאר והאישה שהרגע הכיר, נייה, התחתנו באותו היום בטקס צנוע בתוך הכפר. בתמונה של השניים מיום החתונה, נראה קומאר שמח על שהשיג את מטרתו. זאת בניגוד לכלתו שנראית המומה מכך שהתבקשה להתחתן עם גבר שהכירה זמן קצר לפני כן. או שהיא פשוט גילתה שהוא מקריח רק לאחר החתונה.